Shirt voor bij je horloge

was aan het snuffelen op samenkopen.net en kwam een actie voor (dress)shirts tegen, ze hadden een type shirt speciaal voor de horlogedragert:


Actie: http://www.samenkopen.net/action_product/564984/207428

Tsja… smaken verschillen, zullen we maar zeggen…

Ik vind het echt geen gezicht. Bij zo een hemd hoort gewoon een horloge met bescheiden maten die half onder het manchet vandaan kijkt.

Oké, als ze dit voor een tientje op een gadget/onzin-site verkopen tot daar aan toe…

Maar denken ze nu echt dat hier iemand €50,- euri voor gaat betalen… ::o

Walgelijk lelijk8-)

Lelijk !

(td) (td)

Mijn hemel dat is echt geen gezicht!

Echt fout!

“Kijk mij de patser uithangen met m’n horloge” shirt…(td)

Snooker Schreef:

Tsja… smaken verschillen, zullen we maar
zeggen…

In dit geval niet (gezien de reacties in dit topic) maar wilde het jullie niet onthouden :smiley:

Zou zelf ook geen 50 eurie voor een shirt neerleggen voordat ik het gepast heb, buiten dat heb ik voor een paar tientjes meer een handgemaakt shirt wat ik dan liever draag :wink:

Maar goed zoals gezegd vond het grappig en dacht dat iemand er miss interesse in had :+

Ben jij een reaguurder op Geenstijl?

horlogedragert…:stuck_out_tongue:

Ontopic: Ik vind het echt geen gezicht…!

Krijg je er een opengewerkte onderbroek bij? brrrrrrrrrrrr…

Afgrijselijk, maar voor mij biedt het wel een oplossing. Als “werkkledij” draag ik dagelijks een wit hemd met lange mouwen. Binnen de kortste keren rafelt de stof uit omwille van mijn uurwerken. En het is pas sinds kort dat ik één groot horloge heb.

...

Huh, zo zie je alleen de kast van 't horloge?!?

Ik doe m’n gouden Polex met diamenten juiste over mijn overhemd! Zo zie je alles tenminste. :wink:

Blergh!
Wat een afschuwelijk gezicht, dit is gewoon fout!

dit is niet het beste idee van nederland.

Deze shirts kunnen ze wel in Turkije verkopen naast de neppen Breitlings en Rolexen en Panerai’s en omega’s!
dat soort volk die dat soort horloges(als je dat wel horloges kan noemen tenminste ) kopen.
willen zeker wel zoon mooie shirt denk (haha):wink:

@ Tim-1985 , ik weet niet in welke tijd jij leeft , maar de meeste Turken van deze tijden rijden hele dure auto’s en dragen ook hele dure klokjes :wink: kijk verder dan je neus lang is.

Beste b0z4
ik heb het niet over de turken.!!!
Maar over de mensen die Daar neppe horloges kopen.!!