Shockerende g- shock van een sergeant

Vandaag kwam de postbezorger langs met een pakket. Ik wist wat er in het pakket zat maar mijn enthousiaste hug wist hij niet te waarderen. Ach, niet iedereen is van de lichamelijke aanraking. Zelfs een ferme hand wees hij af!

Gretig sloopte ik het doosje. Ken je dat? Dat je weet dat je een schaar nodig hebt maar gewoon TE enthousiast een pinpas of geodriehoek van je kind naar de gallemiesen helpt omdat dat pakket NU open moet? Nou ja. Ik heb dat eigenlijk altijd.

Het doosje was open en daar lag ze. Gezicht naar beneden alsof ze me express wilde verassen met haar voorzijde. Ik pakte het bandje vast en draaide haar om. Wow. No way dat ik hiermee ga klussen!!

Helaas was die belofte al wel gemaakt. En ik moet die belofte dan ook houden.

Een aantal van jullie zal denken: ‘waar gaat dit over?’

Welnu, eergisteren zat ik tijdens het ter aarde bestellen van mijn maaltijd weer eens op het forum en zag ik een ‘grote gratis’ post. ‘Vast weer te laat’ dacht ik, maar tegen beter weten in toch aangeklikt.

En daar stond ie. ‘Welke klusser kan er nog iets met deze G-Shock?!’

Ik keek naar de tijd en zag staan dat dit topic 1 minuut geleden was gepost. ‘Het zal toch GODVERJU ( sorry Kasper) niet waar!!’ zijn dacht ik nog… maar ik typte alsof ik wist dat ik ging sterven en maakte uiteraard nog typefouten die van mezelf moest herstellen ( serieus) en drukte op ‘send’

Doedoek doedoek doedoek… mijn hart klopte hoorbaar en mijn ondertussen slapende benen werden zelfs wakker… een groen envelopje!!! YES!!! Zou het???

Ja hoor Drebin ( de genereuze sergeant die deze Casio heeft geschonken) vertelde me dat ik de winnaar was! Geweldig!

Drebin (echte naam bekend bij de redactie) heel erg bedankt voor dit geweldige horloge. Ik ga ervan genieten en zal bij deze klus ( de schuur hieronder)

de G-shock trouw dragen. Of afdoen als ik denk hem te beschadigen…) oh wacht. Dat was juist de bedoeling…

65 likes

Dat kan ik me goed voorstellen in deze tijden!:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Gefeliciteerd met de aanwinst, mooie G shock!!

2 likes

Misschien als je de G-Shock er hard tegen aan gooit alles al in elkaar stort, lekker snel klaar :grin:

Succes met klussen

2 likes

Gaaf! Wat een actie van @Drebin ook! Had het forum maar meer mensen zoals hij. Klasse!

2 likes

@Jur lees je even mee?

image

@Brodie veel plezier er van man, doe er mee wat je wil. Klussen hoeft niet persé nu ik je enthousiasme lees

11 likes

Hahaha dat verhaal over dat pakketje is zo herkenbaar pis in me broek man. Hahaha geniaal heb al 2 keer wat van de dames gesloopt omdat ik mij niet kon bedwingen om een schaar te pakken. Open dat pakketje :joy:

Ontopic veel plezier met de Gshock ziet er nog mooi uit en gulle donatie van sergeant pepper!

1 like

Hahaha leuk man!
Succes met klussen en maak ook eens een after foto van de schuur en het horloge ! :smiley:

1 like

Ahw, zo lief dit :heart_eyes:

Zonder gekheid, tof gebaar en veel plezier gewenst met je gratis NA die je een geodriehoek heeft gekost.

1 like

Heel leuk, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Hahaha, mooi verhaal man. Veel plezier ervan, maar zo te zien ga je al helemaal los van blijdschap.

1 like

Lief +1 voor @Drebin

2 likes

Hou het hier dan over een jaar of 4 goed in de gaten!!!

1 like

Nou, bepaalde gedeeltes zijn letterlijk met een G-Shock aan gruzelementen te gooien. Maar we blijven lachen. Helemaal nu

1 like

Tof die oude schuur, succes met klussen :slight_smile:

1 like

Prachtig verhaal !
Prachtig cadeau !

1 like

@Drebin: Update en bewijs.

3 likes

Toppie :+1:t2:

Is de G-Shock door midden of spoort het internet niet???

1 like

Wat een horloge man…

3 likes

:joy::joy:

1 like