Shop4brand.com is one of the internet’s leading online store for diamond jewelry, brand name watches and designer sunglasses . We have more than 25 years of wholesale and retail experience in the diamond jewelry and brand name watch industry prior to the opening of our online store, shop4brand.com. Founded in early 1999, Shop4brand.com is a privately funded company operated in California
Ik denk erover om via bovenstaande site een horloge van Mido te kopen.
Heeft er iemand ervaringen met deze site of andere suggesties waar ik elders een Mido horloge kan kopen. Het merk is nl. niet in Nederland te verkrijgen.
Ik verneem julie reacties graag.
Hallo Rogo, ik zou i.v.m. de importheffing en inklaringskosten een dergelijk horloge níet in Amerika bestellen. Ik zou naar Duitsland gaan, ik heb ze wel eens gezien bij Kaufhof Düsseldorf. Ook op eBay.de kom je ze veel tegen. Düsseldorf is i.v.m. de Königsallee so wie so een horlogetrip waard (tu) Ik hoop dat dit niet als overbodige informatie wordt gekwalicficeerd.
Bedankt voor de zinvolle info tot nu toe, over importheffing en inklaringskosten had ik nog niet nagedacht.
Nav mijn verkeerde been, in de korte tijd dat ik op het forum meelees, heb ik de indruk gekregen dat het ging om delen van info het geven van feedback en waardering uitspreken voor elkaars collectie; hoe groot, duur, gecompliceerd, etc. de verzameling ook is.
Als ik dat verkeerd begrepen heb en het gewoon is om, zonder te weten om welk horloge het gaat, een horloge/collectie te bekritiseren, dan is dat voor mij reden om geen berichten/foto’s te posten.
Zoek het lekker uit met website en je horloge. Uit de verdere opmerkingen die je maakt in dit draadje maak ik op dat je klapvee zoekt om je collectie te bejubelen. Daar doe ik dus niet aan mee.
Als ik dat verkeerd begrepen heb en het gewoon is
om, zonder te weten om welk horloge het gaat, een
horloge/collectie te bekritiseren, dan is dat voor
mij reden om geen berichten/foto’s te posten.
Bedankt, het horloge waarin ik in geïnteresseerd
ben is een Ocean Star Captain, maar dan met rubber
band.
Dan zou ik 'm op staal kopen, want een rubber band kun je er altijd nog bij kopen (van b.v. een universele fabrikant). Na de hand een (originele) stalen band erbij vinden kan voor problemen zorgen.
Bedankt voor de tip.
Heb via de site mido.ch nu meerdere adressen in Duitsland gevonden, dichterbij is er niets ook niet in België.
Zal wrsch. eerst daar ergens gaan kijken alvorens evt. te kopen.
Gezien het eerdere advies ga ik in ieder geval niet via de Amerikaanse site bestellen.
Bedankt voor de zinvolle info tot nu toe, over
importheffing en inklaringskosten had ik nog niet
nagedacht.
Nav mijn verkeerde been, in de korte tijd dat ik
op het forum meelees, heb ik de indruk gekregen
dat het ging om delen van info het geven van
feedback en waardering uitspreken voor elkaars
collectie; hoe groot, duur, gecompliceerd, etc. de
verzameling ook is.
Als ik dat verkeerd begrepen heb en het gewoon is
om, zonder te weten om welk horloge het gaat, een
horloge/collectie te bekritiseren, dan is dat voor
mij reden om geen berichten/foto’s te posten.
Dus jij wilt op een discussieforum alleen positieve reacties lezen.
Vreemd, dan is het geen forum meer naar mijn mening.
Daar heb je een punt.
Denk dat ik volgende keer mijn tenen maar wat
intrek.
Ik wil alleen maar zeggen dat niet iedereen dezelfde smaak heeft.
Zolang het beschaafd blijft is kritiek ook gewenst.
Verder wil ik kwijt dat mido zeker leuke modellen heeft.
Ik weet niet of er in Nederland veel juweliers zijn die Mido verkopen, maar in Zwitserland zijn ze in overvloed. Heb vorig jaar wel eens een duiker van ze aangehad. Horloge was niet helemaal mijn smaak, maar met de kwaliteit leek niets mis (tu)