Shortlist - top 3?

Wel mooi lijstje .

De g10 T
Vragen kan altijd.

Persoonlijk heb ik geen 3 stuks short list.
Blijf over het algemeen bij 1 stuks hangen.
Daarbij zeggende…wanneer die dan binnen is het volgende plan vaak per direct alweer een feit.

Plan nu is denk ik
images (3)

Denk ik want de PRX trekt altijd mijn aandacht.
Dus dan koop ik er weer eentje… Vaak dezelfde week verdwijnt deze weer.
Dus deze wil ik eerst even in het echt zien.
Als ik dat geduld op kan brengen…
Deze week was het plan al. Nog niet gelukt.

6 likes

Ik weet niet of je de loterij hebt gewonnen, maar anders denk ik dat je openingspost hebt gemist.

1 like

Thanks, dat heb ik inderdaad te snel doorgebladerd.

Wat geldt als ‘hebben’?
Fysiek kunnen uitgeven met een echtscheiding tot gevolg, of redelijkerwijs beschikbaar om ook effectief te spenderen?
In het laatste geval, hieronder mijn top 3:

1 like

Allez joeps, here we go:

Lompe clone

Zelfde sfeer

Of

En dan dus nog eentje…

4 likes

Jeetje, nooit verwacht dat jij met zo’n uitgesproken mening over de absolute crème de la crème van haute horlogie in de bijstand zou zitten.

4 likes

Gelukkig zijn we daar nog even van verwijderd!

Ik kan m’n geld op dit moment beter gebruiken dan voor horloges.
Bovendien is er niets onder de originele top 3 dat me voldoende opwindt om er nog geld tegen te smijten, dus probeer ik - zoals ik zei - op dit moment m’n geld beter te gebruiken dan voor horloges.

Op bijstand zitten ontneemt me overigens even min het recht een uitgesproken mening over de crème de la crème te hebben als het de crème de la crème het recht ontneemt een uitgesproken mening over de bijstand te hebben.

Een 15K horloge is imo geen prestatie of verdienste op zich, voor iedere normaal gestelde West-Europeaan is dat (voorlopig) louter een kwestie van prioriteiten. Ik leg de mijne elders op dit moment.

3 likes

Ik zou in jouw geval toch tot het echtscheidings scenario overwegen :joy::joy:

2 likes

Doen we dat niet allemaal dagelijks? :rofl:

1 like

Als je dit schrijft mag je je gelukkig rekenen. Ik denk namelijk dat dit nog best tegenvalt. :sweat_smile:

1 like

Als ik kijk naar de wagens (en huizen) die hier in de straat staan, kan - op enkelen na - iedereen gerust 15K budget daar afknijpen en vrijmaken voor een leuk horloge zonder écht in te leveren op comfort.

Buiten ik dan, met 15K minder word ik betaald voor m’n auto.

1 like

Ik kan mijn geld ook beter besteden dan aan horloges. Daarom koop ik ook al een tijdje niets meer. Als het zonnetje begint te schijnen begin ik pas weer na te denken over dat soort dingen. Gister nog een nieuwe zonnebril gekocht. Eerste aankoop van 2026🥹

3 likes

Back on topic? :sweat_smile::wink::kissing_heart:

Dan een zilverkleurige wijzerplaat 15510, een Patek 5270 zalm en/ of een Daytona 126500 zwart.

Al heel lang, kan de blauwe ook uit het blauw

De enige Rolex die ik ooit had (en niet had moeten wegdoen)

Om de '‘short’'list compleet te maken

12 likes

Dit is de huidige shortlist… wegblijven van snacks en geduld hebben …

Misschien dit jaar nog, misschien niet

Voor als ik 45 word?
17714295960751176213528321569453

En op termijn nog een leuke beuker als hij draagbaar blijkt.
17714297244274117025197046872509

Dat is alvast het plan. Anders weinig serieuze horlogewensen.

9 likes

Ik kan mij wel in jouw shortlist vinden. Ik zou ze er alledrie wel bij willen hebben.

3 likes

Deze stond toch in het blauwe gedeelte Kristof :thinking:

1 like

Nog te vroeg volgens mijn cash flow analyse.

3 likes