Leuk om over na te denken vanaf mijn vakantie-adres! Ik ga voor een rosegouden longines 9025, een angelus chronodato en de globemaster van @flowert.
Dat is voor mij dan weer niet echt een pluspunt, ik moet het met 16 cm doen.
Zelfde lijst als ik minus een TAG
yep zag al zoiets
Bij mij krijgen de volgende horloges bovengemiddeld aandacht:
en toch blijft het bij kijken, omdat ik hink op twee gedachten. Of dit trio aanschaffen de komende maanden, of alle euro’s op een hoop gooien, een beetje erbij en dan kiezen uit b.v. een Omega Seamaster 600, een IWC Aquatimer, een Tudor Heritage chrono.
Elke dag wel een andere voorkeur😕
Poeh, 44mm is best groot voor een 16cm pols. Op leer lijkt hij misschien minder massief.
Mag het ook een vergelijkbaar exemplaar zijn? Ik slaap voorlopig even op de bank als ik de mijne (was een kadootje) van de hand doe vrees ik…
Ben het ff kwijt. Is dit de shortlist van iedereen (die er daadwerkelijk gaan komen) of de grail top 3
Een Holthinrichs! Mooi.
Bij mij is-ie alleszins realistisch, maar inderdaad: het forum loopt blijkbaar vol grootgrondbezitters.
Leuk topic!! Ik ga er ook overna denken. Wel zo leuk als iedereen ook foto’s plaatst ipv alleen tekst
(meeste doen dat al, daar niet van)
- Heuer Camaro
- Heuer Carrera 45 Dato
- Rolex Explorer 1016
Één van deze drie komt er binnen een half jaar. Vraag is nog even welke…
Dit is een verkapt boodschappenlijstje voor jou. Graag bovenaan beginnen en na max 2 weken in het blauwe gedeelte alstublieft.
Hahahaha!! Was al even stil hè. Staat heel wat lekkers bij en geeft ook de nodige inspiratie. Ok. NA ook al is hij bescheiden:
En deze komt morgen:
Hannabe
Die houden we er in
Mooi ongepolijst ook!