Ongeopend zelfs.
Voor je het weet neem je wat tattooās, heb je gekleurde sokken en geil je op vadsige damesā¦
Alleen de gekleurde sokken klopt niet.
Leer draagt inderdaad vaak iets kleiner dan staal. Maar ik laat me meestal niet weerhouden door mān smalle pols; heb de PRS516 automatic chrono incoming, die is 45 mm.
Wat een mooie Black bay
Zo, al genoeg gespaard om een Patek te kopen?
Helaas niet, maar het voorzichtige begin is er. Hoe lang moet ik nog als ik nu al ā¬100 in het potje heb?
Prachtig hoe je Stowaās motto gebruikt in een verhaal over Rolex. Mijn visie op datumloeps is wat gekenterd. Ik heb er nog steeds een enorme hekel aan op drukkere horloges zoals duikers.
Maar na de DJ veelvuldig in handen te hebben gehad kan ik 'm me op een 36mm DJ goed pruimen. Mijn vriendin was bondig over de DJ versus de OP. De OP was āreally very boringā en de datumloep āat least gives it some lifeā.
Toch denk ik zonder uitzondering, zeker als merken als Seiko dit proberen inderdaad:
Hmmm, hangt ervan af hoe goed je bent in sparen, ik nog minstens 100 jaar denk ik, jij misschien iets korter.
De oorspronkelijke insteek van dit topic was dat het een lijst met horloges moet zijn waar je in principe het budget voor kunt rondkrijgen, maar dat is volgens mij bij meer mensen niet geland als ik zie hoeveel lijsten met Rolexen hier staan.
Nee, dat is niet echt geland (onduidelijk?). De eerste en laatste moeten dan wel lukken.
De ts is nochtans best duidelijk:
Op 1: Sinn 556i
Op 2: Pellikaan GMT
Op 3: ??
Ja maar dat heb ik toch allemaal niet gelezen
Nou, vooruit dan . Was een huwelijkskadootje toch?
Ik heb eigenlijk maar 1 doel voor dit jaar, verder behoorlijk tevreden met de afwisselende collectie.
Een DJ in 36mm.
je zoekt iets met een hhhugggeeee kroon? lekker makkelijk met op tijd zetten? Moet eerlijk zeggen dat de wijzerplaat wel erg mooi is!
Mooi die Oris!
is het alleen de kleur of is de dail ook porselein of iets dergelijks?
horloge ziet er trouwens mooi uit zo! maar vond het verhaal beetje onzin, eerste 3D geprinte horloge⦠vond dat verhaal niet zo boeiend. maar mooi geworden!