Should they stay or should they go?

Goed, daar sta je dan weer in de horlogekist te gluren. Welke ga ik om doen vandaag? Net een Aerospace gekocht dus die gaat om, logisch. Dan liggen er nog 4 naar je te kijken en lijken te roepen, pak mij is een keer! Maar nee, ik negeer ze. Zonde. Dan toch maar weg doen? Maar ze zijn zo mooi. Laten liggen om ze af en toe om te doen? Ik weet het niet. En die Omega moet ook nog een keer komen. Die ga ik wel dragen, denk ik :thinking:

Herkenbaar?

Maar goed, advies nodig. Deze houden of laten gaan? En dan sparen voor een Omega.

Laten gaan:

En:

Sparen voor:

In @rlc style ook een poll:

• Houden
  • Weg doen

0 stemmers

1 like

Houden én sparen voor de Omega!

1 like

Dat duurt mij te lang :joy: en de vrouw wordt daar niet vrolijk van…

1 like

De Oris is een twijfelgeval, maar toch… ik zou ze weg doen en voor de Omega gaan.

Je kan ze houden en doorsparen voor de seamaster, maar dan krijgen die andere nóg meer concurrentie… gaan ze dan wel uit de kist geraken…?

1 like

Dan is maar een keus mogelijk: In de verkoop!

1 like

Thnx, houden is dan geen optie. Dan wordt het te veel.

Smerige afschrijving pakken op die twee en geld bijleggen, of ervan genieten met de redenen waarom je ze in eerste instantie gekocht hebt.

Ik zou ze houden.

2 likes

Deze 2 verkopen … tijd voor wat nieuws. Hoppa, zomer in de bol @Vinner? :joy: De Damasko zie ik zoiezo niet vaak om jou pols voorbij komen :wink:

1 like

Verkopen en upgraden!

1 like

Je hebt al afscheid genomen, weg ermee!

2 likes

Die Omega blijft lonken en ik kan niet alles hebben/houden. En inderdaad wil ik wat blauws voor in zomer :rofl:

1 like

Mmmm die Oris vind ik eigenlijk iets mooier dan de Omega eerlijk gezegd. Maar dat is mijn smaak.

1 like

Precies het dilemma :confused:
Thnx voor de input!

1 like

Waarom heb je je dan niet ingeschreven op de Pellikaan kerel? Gemiste kans :wink:

2 likes

Ik zou ze houden. Veel mooier en specialer dan de zoveelste seamaster.

3 likes

Ik zat in het promo kamp van de tegenpartij, dan vind ik het niet sjiek om over te stappen. Daarbij weet ik nog niet of ik babyblauw mooi vind, kennelijk niet :wink:

En heel eerlijk vind ik ook de Omega mooier :ok_hand:

True, goed punt!

Omega Seamaster Professional 300m everyday of the freaking week amigo :sunglasses::+1:

Convince yourself:

5 likes

Dat dus.

1 like

Weg ermee aangezien je toch al twijfelde.

1 like