Show .... een horloge

Er zijn talloze topics waarin mensen hun horloges kunnen laten zien echter veel van deze topics sluiten mensen uit.
Show je speedmaster, day/date, Tissot etc. Niet iedereen kan zich een merkhorloge permitteren.
Dan zijn er topics als show je nieuwste horloge, horloge en je werk, je eerste horloge.
Maar stel, je hebt alleen maar oude horloges, geen werk of je moet je eerste horloge nog kopen.
Kan je weer niet mee doen.
Dus leek het mij een mooi moment om een topic te starten waar werkelijk iedereen aan mee kan doen.
Je hoeft dus niet eens zelf in het bezit te zijn van een horloge, geen auto te hebben, geen schaalmodellen in huis te hebben en ook niet een zonnebril te bezitten.
Dit topic is echt voor iedereen. Ik zou zeggen: omarm dit topic waarbij geld en status geen enkele rol speelt.

Zijn er dan helemaal geen criteria? Jawel, het moet wel een echt horloge zijn en geen nepperd.
Dit komt overeen met de regels van dit forum.

Ik trap af, met een horloge uit de tijd waar de tijdswaarneming nog niet zo heel belangrijk leek.

11 likes

Een soort van, show je alto horloge?

Ach dan plaats ik hier als nachtbraker deze :upside_down_face:

8 likes

Ja, die van mij staat stil totdat de zon weer gaat schijnen. Dan is het ook tijd om mijn dienst over te dragen.

2 likes

Dus je werktijd wordt steeds korter?

4 likes

Daar doe ik met mee, ik heb nog wel wat project horloges of in onderhoud die ik nog niet heb kunnen laten zien. Bij deze mijn Chase-Durer Combat Command. Leuke ETA 7750

Ligt momenteel open, datumschijf bleef hangen. Gaag na onderhoud waarschijnlijk weg niet helemaal mijn ding

4 likes

Je klinkt alsof je wat exotische kruiden hebt gerookt. :joy:

Ok:

4 likes

Nee, ik was echt aan het werk, het was rustig, ik moest wakker blijven, en dit leek mij een goed idee.

Hier een Enicar maar die moet ik eerst een beurtje geven als ik er eens tijd voor heb

2 likes