Show hier die blauwe wijzers

De wijzerplaat is in werkelijkheid net niet wit, off-white zei iemand op YouTube. Het is een heel mooie kleur en met een heel lichte schaduw onder de Seiko letters op de plaat en prachtige gepolijste indexen. Ik heb in die prijsklasse nog niet vaak een even mooi afgewerkt horloge gezien. Ze noemen hem de ‘Baby Grand seiko’ en daar kan ik me wel iets bij voorstellen wat betreft de kwaliteit :relaxed:

Slapen…hoort tot dinsdag niet meer tot de mogelijkheden in huize Klokkengek! :grin: :joy: :+1:

1 like

Mooie klok! Welke is dit? :relaxed:

1 like

Mooi horloge hoor!:slight_smile:. Ik heb het bij de SARY en zelfs de 5 Sports dat ik het écht dikke kwaliteit vind zeker ook de stalen banden…zeker in die prijsklasse🖒:sunglasses:

Dan maar een neut erin om te kunnen slapen🖒😂

1 like

Dankjewel kerel! Goeie tip van die neut… ik ga er nu meteen aan beginnen! :+1::blush:

1 like

Deze schoonheid:

1 like

Wat een prachtig mooi horloge! Dat emaille is echt heel erg mooi en chique! :+1: :relaxed:

Heb je al een cognac band gevonden? Anders moet je eens naar de Jackson kijken van @ruudvv STRPS.nl. Zeer mooi en niet duur.

3 likes

Dank je wel! Ik ben er nog steeds waanzinnig blij mee. Inmiddels zit er een mooie kroko band op en ik moet zeggen het is een aardige eye catcher.

En dat emaille: intrigerend goedje!

1 like

Smakelijk🖒☺

1 like

Ik heb wel meer spul, maar dan moet ik eerst weer ff wat foto’s maken :smile:

4 likes

Nog 1 gevonden!

4 likes

7 likes

Blauwe secondewijzer mag ook?:blush:

2 likes

De Farer

5 likes

Bij gebrek aan een beter shot moeten we het voorlopig met deze doen :blush:

7 likes

8 likes

Dat was snel :smiley:

1 like

Oeps dat kruiste elkaar :joy:

1 like
7 likes

Slechts een blauwe secondewijzer

5 likes

Zo blij mee :slight_smile:

8 likes