Die is echt gaaf zeg! Een 24-uurs einzeiger.
Geïnspireerd door die foto aan het google’en gegaan. Blijken er een hoop op Etsy te staan voor leuke prijzen. Zou er zomaar eens een kunnen gaan bestellen

Leuk! Als het zover komt, dan wel even showen welke het is geworden 
Zijn er niet meer mensen met een mooi 24-uurs horloge dan? Zal toch niet?
Kijk, dat is beter!
Die Airman’s zijn wel geel gaaf zeg! Als ik die zie dan denk ik dat ik er ook maar eens eentje moet aanschaffen haha.
Niemand meer met mooie 24-uurs horloges?
Die is echt heel gaaf. Mooie vintage!
Ik moest als 24/7 Pinguin liefhebber deze natuurlijk hebben.
De Raketa Antartica
Er zit overigens nog wel een kanjer van een fout op de seconden index van de wijzerplaat.
Kijk maar mee:
Helemaal beneden boven de 12 uur: 30 seconden. Ok. Dan bij 14 uur: 35 seconden.
dan bij 16 uur: 60 seconden! WTF! Bij 18 seconden is ie weer goed.
Ik heb er nog een paar opgezocht op het WWW en een aantal van die dingen blijken dat foutje ook te hebben.
Dezelfde fout.
Maar deze twee zijn dan weer wel correct.
Het zegt wel wat over de niet zo geweldige (eind)controle bij de productie van deze ‘new old stock’ Russische CCCP horloges…
Maar ach, voor wat ie gekost heeft en voor de nogal zeer lange tijd die het duurde voordat ik 'm in huis had na bestelling in Poetinland (gebeurde al een jaar of wat geleden hoor), vond ik het niet de moeite waard om 'm terug te sturen en een goeie te vragen. Eigenlijk wel grappig, zo’n misser.
Zo apart dat ze dat niet zien haha. Je zou zeggen dat er meerdere controles zijn voordat iets geprint/geschilderd, geplaatst en ingepakt wordt. Maar mooi horloge!