Heeft Seiko horloges van brons? Of is dit een DLC coating?
De Pearl Diver van Wicked Watch Company, vandaag na flink zoeken met een donker grijze Benetto Cinturini van Zuludiver.
Is al weer een tijdje geleden dat je die Eterna gepost hebt, maar dat is echt een heel gaaf model.
Mooie LE die je hebt gescoord.
Dank je Tom, hoewel ik hem niet vaak draag ben ik er inderdaad erg tevreden mee. In-house Eterna caliber 3902A, geen datum, prachtige wijzerplaat en keramische bezel, plus een leuk nummer 10 van 300
Destijds zelf opgehaald bij Eterna in Grenchen, nadat het vrijwel gehele toenmalige Fratello team er eentje gekocht had op de beurs in Basel in 2017.
Heel gaaf. Mooi verhaal achter de aanschaf van het horloge ook.
Prachtig ding! Wat een mooie gloed. En die structuur van de dial
Nog steeds mijn enige bronze horloge, de Wicked Watch Pearl Diver. Ik heb nog wel rondgekeken voor een nummer twee, maar tot nu toe nog niet gevonden.
Helemaal blij met mijn nieuwe Tag Heuer:
Maar als ik hem af doe heb ik een probleempje:
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Bund strap er onder doen? Eigenlijk alles wat contact tussen de huid en het horloge tegengaat zou moeten werken. Onderzijde van het horloge afplakken met tape kan bijv. ook.
Alle ongein terzijde: hij is inderdaad wel heel gaaf
Is het een allergische reactie of geeft je horloge koperoxide af?
Allergische reactie heb ik geen verstand van, de koperoxide zo vernam ik van de verkoper van mijn koperen Hamilton zou je kunnen oplossen door je horloge in een steradent (kunstgebit reiniger) badje te plaatsen.
Blijkbaar verwijderd dit alle oxide en ziet je horloge er weer als nieuw uit dan.
Even terugscrollend vond ik in dit topic ook nog deze tip
Deze vind ik wel gaaf zeg
Nice!