Show hier je Citizen collectie

Kon dit topic nog niet vinden op het HF, heb ik niet goed gezocht bij voorbaat mijn excuses.
Ik trap af met 9 Citizens en zoals je ziet, nog 3 lege plekken in de Citizen box die nog opgevuld moeten worden. 2 automaten, 1 chrono quartz, 1 chrono GPS eco-driver, 1 chrono titanium radio controlled, 1 radio controlled eco drive, 1 chrono eco drive, 2 eco drivers

32 likes

Leuke set wel.
Citizen only ! ?

1 like

Zo. Prachtige set. Geniet ervan.

Ik zie nog enkele open plekken…?

1 like

Zat ik ook al aan te denken, maar dan zie je niet je hele collectie Citizens. Kan het daar natuurlijk ook nog plaatsen. Maar de bedoeling van dit topic is om je hele Citizen collectie te tonen. Als het niet goed is dan mag een ander dit topic verwijderen, ik kan dat niet :wink:

Yep, moeten nog opgevuld worden met Citizens :smiley:

1 like

Mooie verzameling, Ferry. Ik vind die op de onderste rij rechts het mooiste.
Citizen maakt de horloges wel erg groot, tenminste, voor de Europese markt. Met de ‘damesmodelken’ doen ze verschrikkelijke dingen, zoals diamantjes op de indices.
Maar ik kom nog weleens een geschikte tegen.

2 likes

Hoe kan de titanium Ray Mears met kevlarband nu ontbreken?

Lastig te vinden. Onlangs nog te koop in de UK.

16 likes

Zou een optie kunnen zijn, maar er moet zeker ook nog een chronometer bij komen :smiley:

Kan. Zou niet mijn keuze zijn :+1:.

1 like

Heb 12 Citizens. 1 doos vol :wink:. De klassiekers (in spe) zitten erbij.

19 likes

Mooie collectie Tony, lekker veel kleur, diversiteit en keuzes met de banden. :+1:

1 like

Thx Fred @fredpanarai1 . We delen onze liefde voor Citizen.

Bij voorkeur heb ik horloges op staal. Moet wel een goede stalen band zijn. Als ze niet op staal zijn of als de stalen band chips gaan ze regelmatig op andere banden.

1 like

Zitten we op 1 lijn Tony v.w.b Citizen :wink:, bij sommige andere horloges van andere merken past weer een stalen band niet, maar ach, smaken verschillen tussen de HF leden :smiley:

1 like

Mijn hele verzameling Citizen?

Ik vrees dat ik vlot klaar ben. Maar vind dan wel weer dat ik bovenmatig m’n best heb gedaan met die ene.

32 likes

Dit ontbreekt nog bij jou Ferry, GMT & worldtimer

8 likes

Een verzameling is meer dan 1 Chris :wink: Maar je hebt gelijk dat jij je best hebt gedaan met die ene :smiley:, kort gezegd gewoon top. Daarom zei ik ook dat zoiets nog in de Citizen verzameling moet komen, welke kleur? Ga ik nog over dromen :thinking:

Klopt, een GMT mis ik ook nog bij mijn Citizens. Genoeg aan te vullen dus, maar eerst moet ik mijn Ball hebben dus “rustag an Ferry” :wink:

1 like

Ook hier maar 1 in de verzameling

13 likes

13 likes

Twee in de collectie.
Zeer content mee!

20 likes

Mooi duo Rogier :star_struck:

1 like