Show hier je electronische stemvork uurwerk horloge

3x Seamaster
198.0042.179 “lobster
198.0018 “Cone”
198.0005 “120m”

15 likes

Mooie stemvork uurwerk collectie! Die zoemen er lekker met z’n allen op los :blush::+1:

1 like

20 likes

12 likes

Pfff. Beetje lekker maken met zo’n mooi ding! Hoe durf je! :joy:
Je ex ligt helaas weer met doosje en al bij Gerrit… Postnl heeft hem een tik gegeven tijdens transport (denk ik) waardoor hij 5 minuten per dag te snel loopt, terwijl Gerrit hem had afgesteld op 2 seconden/dag :sob:

Wachten 2.0 is begonnen :confused:

2 likes

Bah, misschien straks zelf ophalen bij Gerrit? :thinking:

1 like

Als het een half uurtje rijden zou zijn geweest; absoluut! Kan ik de beste man ook persoonlijk ontmoeten :+1:
Helaas is Nijkerk ruim anderhalf uur verderop :no_mouth:

1 like

Dat is niet fijn zeg. Succes !

1 like

I caved :sweat_smile:
Toch maar even geïnformeerd of ik hem kan ophalen wanneer hij klaar is. Al die verdwijnende pakketten en horloges geven mij de kriebels! :confounded:
Dan maar een retourtje van 3 uur en 30 euro aan benzine. Dat 20 euro extra over verzending via Postnl voor een zekerheid die Postnl mij momenteel niet kan geven.

1 like

Voor mijn NA (vandaag opgehaald)

Zoek ik een batterij die past in mijn accutron, ik heb al gelezen hoe en wat. Heb alleen geen batterijspacer

Heeft iemand die over? Of eventueel een nieuw batterijtje liggen?

14 likes

De mooiste. Spijt dat ik er ooit zo eentje heb weggedaan.

1 like

Check even op Ebay worden daar door diverse verkopers aangeboden

1 like

Ik heb 2x een (1.35v) Accucell-1 onderweg vanuit de VS. Eentje daarvan is voor mn Spaceview bestemd, maar die ander kan evt wel door zodra hij binnen is…Mogelijk gaat die Spaceview ook zelfs nog de deur uit, aangezien ik komende week mn 2182F weer op kan halen bij accutron.nl.
Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat deze dingen met een spacer geleverd worden, maar dat kan ik even niet terugvinden.

1 like

Dat zou helemaal perfect wezen

Batterij op zijn einde, deed de deksel open en zat geen spacer in

1 like

Ja heel cool ding kon hem ruilen tegen mijn Jlc kryos

Wel nog eventjes geduld hebben hoor :sweat_smile:

image

1 like

Dan hoop ik er al wel eentje te hebben

Gek dat er binnnen Nederland nergens iets te koop is

1 like

Je kan proberen of Accutron.nl losse batterijen levert. Anders is er nog epbenders.com die je kan proberen.

1 like

Heel verstandig. Van mij is ook een pakket zoek. Weliswaar is de waarde te overzien, maar ik zat erop te wachten.

1 like

You lucky bastard! :joy:
Net in de bus:

2 likes