Dan moet dat helemaal goed gaan komen vandaag, pracht omega
1 like
Gelukt hoor, dank @RickyG6 !
1 like
AB64
2 maart 2022 om 10:19
410
De blauwe zoemert mocht vandaag weer om…
12 likes
Deze nog gevonden, nieuwe bat en gaat ook weer. Horloge is NOS dus ik heb hem dus maar plat gefotografeerd
11 likes
AB64
2 maart 2022 om 18:50
412
Werd deze niet laatst op MP aangeboden?
Helemaal gaaf exemplaar… Mooi hoor!
Nee hoor deze is al jaren in bezit. Hij ligt allang in een laatje bij de andere accutrons.
2 likes
Vandaag maar een andere voor het weekend.
6 likes
Heeft iemand de nieuwe bulova accutron al gezien.
Is electro statisch en door citizen ontworpen. Kostprijs 3600 dollar of euro
3 likes
Niet in levende lijve. Maar uiteindelijk jammer dat de static generator niet de gehele stroomvoorziening doet en er een extra batterij in zit. Dit maakt het voor mij toch een gimmick die niet in de buurt komt van wat accutron destijds bereikte.
En die prijs…
1 like
Er is al een topic voor aangemaakt:
Vandaag ‘officieel’ aangekondigd. Een re-issue van de Bulova Accutron Spaceview. Vorig jaar al geteased, hierdoor heb ik gewacht met de aankoop van een vintage
[Screenshot_20200817-172218]
Toen ik de foto’s zag, was ik aangenaam verrast. Ik vind ze echt heel mooi. Een goede mix van het gebruik van vintage design maar het oogt ook nieuw.
Toen ik de prijs zag, schrok ik echter. Bijna 10x zo duur als een vintage, dus ik gelijk even naar de specs kijken om te zien waar het geld in zat… blijken z…
Ik vind ‘m erg gaaf
Weinig gezoem afgelopen tijd in dit topic!
22 likes
Net binnen. Categorie “obscuur” .
24 likes
Oh wat vet! Nog nooit gezien. Soort van kindje van de tv-dial speedmaster met Longines chrono…prachtig
1 like
domega
26 augustus 2022 om 15:56
425
Wow dat is top, hoe zit dat uurwerktechnisch ??
1 like
Goeie.
ESA stemvork met Dubois Depraz chronograaf module.
In 1970, ESA started to secretly develop a chronograph mechanism for their ESA 9162 tuning fork movement — the latter being used in many watches of the period including Omega f300s, Longines Ultronics, Baume and Mercia Tronosonics, Tissot Tissonics...
Est. reading time: 2 minutes
3 likes
domega
26 augustus 2022 om 16:01
427
Vermoedde ik al - maar nog nooit gezien - wat een super aanwinst
Heb wel ooit de wekker variant gezien bij een kennis, meen me te herinneren dat die wat trekken van de Dynamic had
jurgen2
26 augustus 2022 om 16:03
428
Het is een heel fijn horloge om te dragen, je komt ze niet vaak tegen.
Heb zelf de witte uitvoering compleet met doos en boekje.
19 likes