Show hier je electronische stemvork uurwerk horloge

Een Accutron 2182G uit 1976.

9 likes

9 likes

Eterna Sonic Electronic ESA9162

10 likes

12 likes

Deze is onderweg, als het goed is deze week binnen
Snorkel 666 met 218 uurwerk uit 1970

19 likes

Deze ook nieuw :ok_hand:

15 likes

Groeten van zā€™n kleine zus :grinning:

15 likes

Nog steeds mucho contento met deze ouwe Rus!

7 likes

Rus?

3 likes

Dat is een Bulova Accutron uit the US of A met een Zwitsers uurwerkā€¦Geen Rus! :joy: Volgens mij heb je deze foto ook een keer gepost in het Russische horloge topic? :joy:

1 like

Sterker nog, als het de Sovjet kopie zou zijn, de Slava zou je een zeer zeldzaam uurwerk hebben.

1 like

:thinking:
Whahhhaahaha :joy:
Ik had wel enige twijfel, maar omdat ik geen respons en volgens mij wel likes kreeg in het Russische hoekje, ging ik er vanuit dat het klopte.
Dit was ook wel echt een impulsaankoop waar ik niet veel onderzoek naar heb gedaan voordat ik over ging tot verkoop.

1 like

Wel een leuke koop, deze Amerikaanse (Boheems-Tsjechische) Accutron. Mooie plaat. :+1:

Je kunt de naam overigens wel heel erg Russisch uitspreken. Dat deed ik dan ook veelvuldig in mijn hoofd.
Maak ik nog kans op de Rookie uitspraak van het jaar? Zo ja, wat is de prijs?

1 like

Een SKX! :joy:

1 like

Geweldige reeks!

1 like

prima, daar teken ik voor!
En dan graag een United States of Russia MOD :sunglasses:

1 like

Ik geloof dat ik in dit topic nog niet Ā“meegedaanĀ“ heb, even een goedmakertje danā€¦dit model denk ik ook nog niet gezien hier :nerd_face:


Deze moet helaas nog naar de controlearts, een nieuw batterijtje en een flinke tik werkte - na jaren in een doosje Ā“nog eens een keer naar kijkenĀ“. Maar de tijd gaat nog sneller dan gewoon en dan voor zoĀ“n secuur uurwerkje, dat mag natuurlijk nietā€¦

14 likes

Certina :hushed: ā€¦cool :facepunch:t2:

1 like

Zoemega

12 likes