Show hier je foto van horloges die je vrouw/man draagt

Iets anders, normaal showen we hier de foto’s die wijzelf dragen. Nu eens iets anders, show de horloges die je vrouw/man draagt. Ook de horloges die beiden dragen, ongeacht wat de prijs van het horloge is. Het is wel de bedoeling dat de horloges ook daadwerkelijk gedragen worden. Een leuk verhaal hoe het zo gekomen is wordt gewaardeerd.
Ik trap af met de horloges die mijn vrouw draagt, bij mijn vrouw is het net zoals bij mij begonnen met horloges via vakantieveilingen of sla je slag. Uiteindelijk is de laatste de Longines. Ik heb het er vaak over of ze niet een Rolex wil, nee dus. 3 redenen:
1: ze vindt een Rolex belachelijk duur (haar mening dus).
2. Ze vindt het te gevaarlijk om daar mee te lopen.
3. 7 horloges vindt ze genoeg om te hebben.

Ben benieuwt naar de foto’s van je partner die ook daadwerkelijk gedragen worden.
Dus dames, jullie mogen ook de foto’s van je man showen die hij daadwerkelijk draagt.
In zijn algemeenheid dus geen horloges die al jaren in een la liggen en niet gedragen worden.

6 likes

Van mijn vrouwtje!

3 likes

Het horloge wat mijn vrouw dagelijks draagt:

6 likes

Mijn vrouw en meiden dragen geen horloges, hebben hier niets mee voor zichzelf maar hebben uiteraard altijd hun ongezouten mening over mijn aan- en verkopen. En zijn ook altijd bereidt om mee te gaan om een ander horloge te gaan passen. Alleen voor zichzelf hebben zij liever andere sieraden.

2 likes

Hoi AB64, kan je foto niet zien of is het een onzichtbaar horloge :wink:

1 like

:point_up_2:
En ze doet hem nooit af (bang dat ze hem niet terugvindt denk ik)

1 like

:joy: :joy: :joy:

Ohjee, hier ontspoorde een ander topic volledig op :popcorn:

3 likes

Waarom dat dan, ook vrouwen hebben mooie horloges. Is toch niets mis met dit topic?

herkenbaar alleen mijn vrouw gaat de winkel niet in :wink: het enige horloge wat ze zou willen is een houten horloge :slight_smile:

2 likes

X, dan maar?

1 like

En laten die toevallig ook bestaan, lekker verrassen je vrouw met een houten horloge en voor de prijs hoef je het niet te laten :wink:

Beetje opgedrongen deze Tank (kerst kado) maar nu wil ze niet anders meer. De Reverso and Tank Solo gaan ook geregeld om…

5 likes

nee dat klopt…dacht aan deze :rofl:rolexhout

1 like

Mijn vrouw draagt haar recente kerstkado dat ze van mij heeft gekregen

9 likes

Poll aanmaken is makkelijk zie rechts wieletje aanklikken en dan poll…

1 like

Ik zie nergens dat wieletje, waar kan ik die vinden? Of mag je met TL1 geen poll aanmaken, zou ook kunnen natuurlijk.

Mijn beste,

Naast wat basic horloges, draagt mijn vrouw met verve haar Longines. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

6 likes

Wat is dat toch met die Longines? Mijn vrouw wilde er 1 en mijn 2 schoondochters kozen ook voor de Longines tussen al die merken. Moet dan wel een topper zijn bij vrouwen denk ik :smiley:

2 likes

Het zijn inderdaad mijn dochters die graag meegaan, maar ik weet dan nooit wat er nog meer om die polsjes blijft hangen als wij er dan toch zijn :wink:

1 like