Echt wel konijn is heerlijk! Mijn favoriete stukje vlees, wel zelf slachten, lekker vers
Dit zijn 2 horloges die volledig van haar zijn aller eerst een tudor oyster princess met salmon dial
De volgende is de staudt ton sur in het blauw, deze had ze zelf uitgekozen en was een cadeautje van mij na het loodzware traject van haar ziekte.
De bovenstaande tudor hebben we ook in 34mm en wordt door ons samen gedragen en is ook van ons samen.
Ik deed haar vorig jaar een Oris Aquis 39,5 cadeau omdat ze het verdiende na een zware periode op het werk. Ze is er nog steeds heel blij mee en ik ook.
En ze heeft ook nog een G-Shock (de blauwe) voor als we gaan fietsen.
Mevrouw Lexaf draagt eigenlijk altijd deze kleine Mondaine:
Ze heeft nog wel een paar andere horloges maar die draagt ze zelden.
Mini promaster, jaja op leer i know

Buddha to buddha
Iwatch, hoe kan het ook anders
Meest recente toevoeging deze Tissot, aan haar gegeven voor verjaardag nummer 30.
Had vanalles in m’n hoofd. Longines met maanfase, Tag of Rado duiker, maar ze heeft de Tissot zelf gekozen dus kan niet mis
Toch niets mis mee Pieter, als jij die leren band mooi vindt staan op die Promaster. Uiteindelijk ben jij diegene die hem draagt
Loginess Quartz met gold plated fluted bezel. Ze was er erg blij mee en begrijpt mijn liefde voor mooie horloges ineens
Welke is dit? Super mooi!
Dit is een mod dus niet zo te koop. Sorry!
Dus is het toch een uniek horloge, een LE 1 van 1
Goeie mod… zoiets zoek ik voor m’n vriendin
Mijn vrouw is meer van de handtassen, en heeft niet zo veel met horloges, maar ze kan evengoed zien hoe laat het is