Show hier je Hommage

Zoals de titel al doet vermoeden: laat je Hommage zien.

Om mijn pols een hommage van de AP Royal Oak. Ik ben bij deze hommage terecht gekomen via YouTube , volgens het kanaal waar deze hommage te zien is , is dit een van de betere AP Royal Oak hommages. Het is een degelijk horloge , hij heeft een zichtbodem en hij is lekker zwaar.

3 likes

3 likes

4 likes

Heb geen hommages denk ik. Maar vindt het wel leuk bedacht dat ze Design in hun naam hebben op zo een hommage :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Deze shitter is gewoon fantastisch

5 likes

6 likes

3 likes

Hommage aan de nipple dial? :blush:

1 like

Juist. En aan de Steinhart Ocean 39 GMT.2 two-tone Chocolate.

1 like

Da’s dus geen grap kom ik achter na Google geraadpleegd te hebben.

1 like

Die OVM 39mm was mijn eerste echte luxe horloge. :smile: Twee jaar geleden.

9 likes


Ik denk dat deze wel duidelijk is.

3 likes


Dan Henry 1937 als hommage van de Patek ref. 130 en Vacheron Constantin’s Ref.4072

6 likes

Die hommages vind ik nog tot daar aan toe, maar zet die bezels toch eens netjes! :wink:

3 likes

1 like

meen je… Ach je moet er eigenlijk gewoon medelijden mee hebben. Die weten niet beter en denken bij horloges alleen maar dat het om te showen is en missen het echte plezier van horloges in al zijn facetten. Ik heb net zo veel plezier van mijn Casio MDV 106 als de Tudor Chrono!
En, om weer on topic te zijn, beide zijn trouwens ook gewoon hommages.

Edit: deze dus


9 likes

6 likes

En on topic, dit is een hommage van een seiko 6105.
Een niet aan te raden origineel want:
A. Veeeeels te duur en
B. tegenwoordig alleen nog in heel slechte staat te vinden.

Met de kwaliteit van San Martin en in de brons uitvoering wat Seiko niet kent een fantastisch horloge met moderne gemakken.

4 likes

Met een beetje fantasie kun je er didn’t design van maken met de uitspraak. Dat is de gedachte erachter.

4 likes

Zo zoek ik nog een mooie panerai hommage. En gezien Marina Militare niet meer mag.