Show hier je horloge met geïntegreerde band!

13 likes

En nog wat extra spul. Hopelijk heb ik er binnenkort nog één extra in huis :+1:

afbeelding

8 likes

Waar haal je die wijsheid toch vandaan?

17 likes

Shut up.

1 like

Jij zit gewoon fout :rofl:

1 like

Onzin natuurlijk…

2 likes

7 likes

Laat ik eens mee doen.

Deze chronograaf dient mij al 16 jaar in weer en wind.

Deze heb ik net opgepikt.

Het zijn twee quartzjes, en je kunt je afvragen of die tweede wel echt een geïntegreerde bracelet is. Hoe dan ook vind ik in het algemeen horloges met niet-standaard lugs of met geïntegreerde bracelets superkut. Dan kunt je geen NATO of leer op het horloge knikkeren, en dat vind ik irritant.

Maar deze twee zijn van mij. Ze staan grappig genoeg niet op je overzicht. Anthony_Do is hier akelig selectief, maar props dat ie een Citizen Eagle 7 en een Tissot PRXje mee pakt in de plaat.

Het lijkt een cyclus:

jaren 70 - jaren 90 - 2018 tot nu.

Is hier iemand met voorbeelden van vóór 1965? Ik denk dat het eind sixties begonnen is, met de Zenith Defy uit 1969.

Dat ding was er drie jaar voordat Genta er aan dacht om eens zoiets op papier te zetten.

12 likes

(Inmiddels richting een forumlid)

8 likes

(Gepast, niet aangeschaft. Stiekem wel spijt)

2 likes

Wijsheid komt met de jaren. Geloof me je gaat blij zijn dat je deze niet gekocht hebt :crazy_face:

2 likes

Ik ben het vaak niet met RLC eens, maar hier maak ik een enorme uitzondering.

:point_down:

Hoe vaak kun je Versace op een band printen? Da’s bijna net zo irritant als LexRoLexRoLexRoLexRoLexRo op een rehaut.

Wie is Lexro eigenlijk?

3 likes

4 likes

Die horloges droegen m’n vader en m’n oom zo lang als ik heugen kan. Een simpel vierkant Seiko quartz horloge met geïntegreerde band, vaak inderdaad in doublé. Ik krijg er bijna tranen van in de ogen als ik ze zie.

1 like

Gewoon supercool. De nieuwe release van de Pulsar. Da’s één van de leukste stukken boom’n’bust geschiedenis uit de horlogerie zeg. Prachtig. Kudo’s.

2 likes

Gouwe ouwe, inmiddels door naar een nieuwe eigenaar maar wat heb ik van deze genoten. Gelukkig hebben we de foto’s nog.

15 likes

7 likes

6 likes

Thanks! Zit ook vaak om de pols.

7 likes