Show hier je horloge met geïntegreerde band!

5 likes

Nou oké, doe ik ook een keer mee.

8 likes

Nieuwe aanwinst? Wist niet dat jij een AP had! Wat gaaf zeg! :sunglasses: :+1:

2 likes

Nee, oude foto. Dit is een ex van @Vespaed.

1 like

De enige twee die ik heb gehad.

Gouden shitters.

13 likes

Die AP was toch geen quartz?

3 likes

5 likes

1 like

Die allemaal niet :sweat_smile:

Deze wel

2 likes

Oh, dan is het minder shitter?

2 likes

Ja, dacht ik. Maar ik ben de exacte definities ook een beetje kwijt.

2 likes


Twee exen. Geïntegreerde banden zijn niet mijn ding.

1 like

7 likes

Deze,

En deze, niet echt geïntegreerde band maar wel een band die bij het ontwerp van het horloge hoort.

2 likes

Hadden wij niet afgesproken de show je horloge met topics naar off topic te verhuizen?

1 like

Horloge zonder met geïntegreerde band:


:grimacing:

3 likes

Hier een paar uit mijn collectie:

Deze PR1500 is een twijfelgevalletje; Werd alleen geleverd op deze bracelet en de bracelet zit niet-scharnierend gefixeerd aan de kast; maar in principe kun je hem verwijderen en vervangen door een leren band:

T-Touch Expert is ook een twijfelgevalletje. Zou je in principe op een universele leren band kunnen zetten, al ziet dat er wel raar uit.

Verder heeft Ralph het over geïntegreerde “banden” en dat zou dus ook rubber mogen zijn; hier nog twee op geïntegreerd rubber :innocent: :innocent:

6 likes

Deze.
Was van mijn vader die hem tot voor kort nog droeg…
Horloge springt met 2 seconden tegelijk over, en is niet meer automatisch op te winden.
Glas is zwaar beschadigd.
Ik ken het type niet, maar heeft heel dringend wat TLC nodig…
Als hij nog te redden is tenminste.

1 like

Dit is de enige in mijn collectie met geintegreerde band.

Ik zie de Santos de Cartier ook in je overzicht staan. Maar dat is toch geen geintegreerde band :thinking:

Heb hem zelf nog nooit op de lederen band gezet maar die zit er gewoon standaard bij.

6 likes

Als deze bij stilstand na schudden enkele momenten loopt met 2 seconden interval dan is het gangreserve deel waarschijnlijk eenvoudig op te lossen door de capacitor te vervangen.
Het glaasje moet voor een horlogemaker ook geen probleem zijn lijkt me.

2 likes