Kurk staat erbij.

Watch Boxes
Protection never looked so good with our all handmade watch boxes
Kurk staat erbij.
Hahaha, dat had ik bijna ook geschreven
Nog een Nederlands fabricaat ook
Ja, tof hè? Het voelde aan als vakwerk.
Ik wil ook wel zo’n kist, maar die past niet in mijn DNK kluisje en dan is de keuze snel gemaakt.
past niet in mijn DNK kluisje
Dat is precies de reden waarom ik mijn mooie Underwood koffer heb verkocht en een simpele watch roll ervoor in de plaats heb genomen. Het zijn schitterende ‘kisten’ alleen ga je die niet thuis op de tafel of een vitrine zetten en voor een kluis zijn ze lomp groot. Enige waar je hem dan nog voor zou kunnen gebruiken is voor een GTG.
De getoonde doos is het neusje van de zalm maar voor mij niet praktisch. Ik heb zelf de etuis voor 10 horloges. Er kan meer, zijn een stuk platter en goedkoper. Allemaal super kwaliteit van JPM
Jean Paul Menicucci
https://www.jeanpaulmenicucci.com/en/
In NL: Bulang & Sons
Protection never looked so good with our all handmade watch boxes
PS JPM maakt ook de leren banden voor B&S
Totaal irrelevant als je het mij vraagt. Het is gewoon voor eigen gebruik. Feitelijk is het reclame en daar zouden de gebruikte merken eigenlijk voor moeten betalen
voor eigen gebruik
Neen, is voor de verkoop, zie
CRAFTED IN MAASTRICHT All our products are made in a small workshop near Maastricht, The Netherlands. With an eye for detail, everything is Designed and Fabricated with the greatest love, Passion and care to make your personal Watch/Strap...
Ja dat snap ik, maar het lijkt me erg gezocht om hier over te vallen als merk.
Ik heb zelf de etuis voor 10 horloges. Er kan meer, zijn een stuk platter en goedkoper.
Die zijn ook mooi, inderdaad. Alleen daar heb is het in sommige gevallen moeilijk om stalen band, of band met clasp, in te stoppen. Of in ieder geval zonder deze los te halen, volgens mij? Ik krijg ze niet allemaal even plat, iig.
Af en toe een mooie replica dragen maakt voor mij echt niets uit
Dat maakt hier op horlogeforum zeker wel uit. Replica’s zijn not done en zijn voor losers. Buy real or go home. Laat ze hier niet zien!!!
Precies.
Poseurs lopen rond met fake.
Liever een echte Seiko 5 dan de meest geniale Daytona fake.
Wel eens van SARCASME gehoord, waaronder zou ik überhaupt namaak dragen, met zoveel mooie echte horloges, haha
Je had toch zo’n nep Smurf? Of heb je deze inmiddels al the hammer treatment gegeven?
Daar heb je inderdaad een punt.
Ik heb inderdaad met één horloge een probleem: een AP RO. Die is idd niet plat te krijgen. Ik heb het opgelost door in het ‘tegenvak’ een horloge tegen over de RO weg te laten. Alle andere horloges met stalen band zijn geen probleem. Althans in mijn geval. Een paar Casio G-Socks heb ik los in een la liggen
Gucci jackaaa Gucci schoenen,
Linker baan we pakken boetes
Je typetje RLC is de laatste tijd wel on fire hier op het HF
Goed bezig
Ach man je neemt alles veel te serieus.