Show hier je horloges met LCD en LED display

De linker TI, dat is er een waarvan ik zeker ben dat er geen batterij in zit…zo wie weet :crossed_fingers:

1 like

Dat dus… Batterijen wisselen - bij deze koude komt er wel eens wat minder stroom uit oudere batterijen, en dan op hoop van zegen weer eens een paar openen :smirk:

Deze Yacht Timer doet het in elk geval weer :sweat:

8 likes

8 likes

Deze mag hier ook nog eens :heart_eyes:

11 likes

5 likes

Gokje knutsel omega. Relatief goed te repareren of een “lange termijn project” in een laatje. Net binnen uit Servië.

14 likes

G-Shock B5600SL mod.

4 likes

Oei die is gaaf

Mmh - hoop ik :slight_smile: Maar wel na jaren een glaasje gevonden

9 likes

Losse contactjes o.i.d.? Lcd losmaken en de “zebra strips” schoonmaken.

1 like

De laatste Omega’s die ik ter reparatie aanbood werden alleen op basis van nieuwe onderdelen gerepareerd - en een ana digi uiteindelijk niet omdat er onvoldoende parts over zijn voor als de voorgeschreven garantie nog zou worden aangesproken. M.a.w. ze zijn er wel klaar mee :confused:
Jammerdejammer maar ik heb gelukkig nog een paar horloges die wel werken :innocent:

1 like

Ik hou je op de hoogte van mijn “eventuele” resultaten. Misschien is het een simpel probleem. (Die van mij heeft lekkende batterijen)

2 likes

:joy: Tweehonderd :grin:

2 likes

Alleen nog horlogebandjes Pierre :innocent:, sinds het pensioen is de tijd niet meer belangrijk :smirk:

1 like

Oeps - hoop dat de redding nog lukt Martijn - ben benieuwd :four_leaf_clover:

Deze wil graag draagtijd :blush: Heeft ietsje meer TLC nodig helaas

Ietsje

6 likes

Wel een mooie vroege Seiko - met kroon verstelling?!?

1 like

Met kroon en knop erboven.
De knop erboven is om te schakelen naar dual time. Volgens mij ook 1 van de eerste LCD horloges met 24:00 uurs tijdsaanduiding.

1 like

14 likes

Nieuwe technologie & nieuwe spelers - Texas Instruments was qua vroege digitale horloges natuurlijk wel een naam tussen de verschillende nieuwe merken :nerd_face:

tijd & datum, meer niet :smirk:

9 likes