@Beavis mijn 0124 verzameling. Allemaal weer aan de gang gekregen. 15 jaar geleden vond je deze voor weinig geld.
Ja ik zie de prijzen voor dit model wel heel erg stijgen inderdaad.
Wil ze nu ook alle 4 wel (gouden 0124 heb je ook) compleet origineel. Weer wat om naar op zoek te gaan is altijd leuk
Weet jij toevallig of alle modellen hetzelfde module gebruiken?
Omdat het datum aanduiding venster bij de andere 2 modellen aan de rechterkant zitten. Logisch dat het LCD paneel dan verschilt, maar is er ook nog ander verschil?
Module is bij mijn weten hetzelfde. Zolang er maar 0124 op staat. Succes met zoeken!
Gruwel,
dat is de horloge variant van konijntjecell en lekt als de hel
Kwijl…
Weer 1 uit 1976 compleet werkend.
De LCD horloges met kroon systeem zijn best leuk om aan te knutselen.
Altijd weer compleet een verassing wat je van binnen tegenkomt. Zo had de donor voor deze last van alle plastic in de module die door reactie van batterij gassen zo broos was dat enkel de plastic onderdelen onbruikbaar waren en braken al als je er naar keek
De rest van de module was wel bruikbaar. Is vaker juist andersom
0139-5019 uit 1976. Ik heb de dial van de gouden versie erin gezet.
Mooie kleurcombinatie
Zijn leuk he
Ik heb de zwarte versie die een paar gebruikssporen meer heeft.
Helaas niet meer de originele band, eens kijken of ik een mooiere/originele band ergens kan vinden.
(Tips zijn welkom )
De gebruikssporen had ik zelf uit de kast gepoetst. Het glaasje ga ik later nog krasvrij maken.
Er staat wel een originele band op EBay. De band die erbij hoort is een Seiko B302
Tja, die bracelets voor lcd horloges blijven zeldzaam
- Deze vroege solar lcd heb ik zeker al 35 jaar liggen - vorig jaar zocht iemand in Litauen precies zo’n als een vissehuid zo gladde stalen bracelet. Kwam toevallig weer de toen gemaakte ‘familiefoto’ tegen