Show hier je horloges met LCD en LED display

6 likes

Altijd een wonder als dit soort dingen gewoon werken:

Het ziet er wat vreemd uit, maar dit was de tijd:
7:06:51

Nu:

9 likes

9 likes

Hier mijn Pulsar die ik op 16-07-1982 nieuw gekocht heb. Zeer lange tijd niet naar om gekeken maar gelukkig nog altijd bewaard evenals de doos en boekjes. De horloge was heel erg beschadigd, het glaasje was kapot, niet de juiste horlogeband en hij liep niet. Ik heb de horloge naar juwelier en Seiko dealer Stutvoet in Zwolle gebracht. Een top zaak. Deze heeft de batterij vervangen, deze had gelukkig niet gelekt. Ook kon hij nog een origineel glaasje en de originele band bestellen. Tevens heeft hij de bovenkant van de kast weer mooi mat geschuurd. Ik ben erg blij met het resultaat.

8 likes

Uniek zo’n setje :+1:

1 like

Deze is niet vintage, verre van. Maar wel LED en erg leuk…

Diesel Pimpbot DZ-7092


9 likes

Tijdens het reinigen in de de ultrasoon van het bandje kwam de zwarte verf van 45+ jaar oud helemaal los :laughing:

Bandje heb ik zelf weer mooi gemaakt.
Oude verf verwijderd, nieuwe zwart mat verf er weer op.

13 likes

Het licht is op dit model midden onder geplaatst. Dat hadden ze vaker moeten doen :slightly_smiling_face:

9 likes

13 likes

LED - horloges, ze blijven kriebelen, ondanks dat de meesten gewoon niks liggen te doen in laadjes
Weer eens batterijtjes gespendeerd aan deze leuke zwarte vintage kast :slightly_smiling_face:

13 likes

Jammer, zo’n leuke Timex…



Deed niks, ander uurwerkje erin dat wel werkt, maar helaas niet te verstellen

7 likes

Tip misschien als je nog Timex zoekt

1 like

Bedankt voor het meedenken, :+1:
Ik zoek ze niet echt, ik heb er al een aantal - is helaas altijd wat mis mee, en ik heb geen reparatie vaardigheid noch geduld :grimacing:
Overigens, de mijne zijn wel made in Philippines, maar die van je link heeft een ander werkje - met een knopje links en rechts…

6 likes

en ik heb geen reparatie vaardigheid noch geduld :grimacing:…join the club

1 like

Net binnen, Tissot T690 met eta 988.332

11 likes

Deze zeven gaat dit topic even uppen :yum:

15 likes

Mooie up die zeven ! :muscle:

1 like

12 likes

Tof retro design en combinatie van materialen

1 like

Heel erg mooi, doet me denken aan de Lip big tv titanium.