Zonde inderdaad ![]()
Balen. Dat “ac” contact al geprobeerd neem ik aan. (Met je pincet kort met de plus verbinden.
Yep ![]()
M’n Litronix red-led maar weer eens even gecheckt.
Doet het gelukkig nog goed!
Ben al sinds jaren ‘70 helemaal gek op de de LED horloges en rekenmachines. De laatste categorie heb er heel veel van, horloges helaas maar één.
Misschien daarom ook de liefde voor de B-1. Ook een soort van LED (look) maar dan altijd aan.
LED rekenmachines? Of LCD?
LED Horloges komen er van begin (2017) voor dit topic al bijna niet voorbij - helaas. En dan zijn er ook nog eens veel foto’s niet meer zichtbaar …
Dus ik post mijn ouwe Pulsar nog maar weer eens. Overigens zeer zuinig met batterij, en behalve wat kleine ongemakken eigenlijk verder probleemloos ![]()
LED.
Dit is hetzelfde module als de ‘Arnie’ als het goed is. (H601)
Schroefjes bij batterij moeten goed aangedraaid zijn omdat batterijplaat ook een ‘switch spring’ functie heeft.
Soms moet je ook kroon helemaal uitrekken in de verste positie (tijd verstellen) en dan paar seconden zo laten. Als je het dan weer indrukt dan reset de stappen motor.
Haha herkenbaar.
Heb er een stuk of 25 nu en al tijdje niet meer aangevuld.
De Pico PA-80N is m’n favoriete mini.

Heb ooit ook nog een Commodore 796M nieuw in doos kunnen scoren!

Beide foto’s van WWW, collectie ligt ergens op zolder…
Deze is niet stuk, maar hoort er wel weer juist ingezet te worden.
(Onder die dikke plaat)
Dat zal waarschijnlijk het probleem zijn ![]()
Volgorde van onderdelen die even los moeten. 4 schroefjes los. Dan kun je erbij.
Met een beetje geluk en een loepje schuif je het er zo wel weer juist tussen zonder het te demonteren ![]()
Ga ik eens proberen
merci Edgar ![]()
![]()
Als het op zijn plaats zit moet ik dat kunnen 'doormeten ’ met het ac punt?
AC reset moet bij dit type altijd uitgevoerd worden
kan alleen als batterij geplaatst is.
Deze is niet stuk, maar hoort er wel weer juist ingezet te worden.
Gelukt ![]()
Hartelijk dank voor de tips Edgar ![]()
![]()
![]()
Wow, hoed af voor jullie ![]()