Show hier je horloges met LCD en LED display

Ik vind dat WR-symbooltje persoonlijk mooier dan wat er nu op de CA-53 zit.

1 like

Hier een soort gelijke, de AW-49H bekrast en lekker fout klittebandje. Ligt eigenlijk in het laatje voor als ik het echt nier meer weet!
(Miss toch maar is een ander bandje bestellen, eigewijze NATO ofzo :thinking:)

9 likes

Mijn derde Orient touch led. Band is origineel.

https://www.crazywatches.pl/orient-touchtron-led-1975

14 likes

10 likes

Mijn Seiko 0124 collectie. Nu even opbergen, dus geen batterijen maar ze doen het alledrie.

15 likes

Leuke led met stalen kast.

19 likes

Wow :muscle:

1 like

Van de week een klassieke Breitling LCD gespot, leek erg veel op mijn Certina & Fabre Leuba dus minder kriebels :innocent:

1 like

Leuke serie Martijn, heb ze ook alle drie en nog een paar (van dezelfde) Met name die laatste op de foto is moeilijk te vinden zonder issues van dat zwart geplakt op de achterzijde vh glas :ok_hand:
Ik heb lang gezocht naar een goede! (destijds)

2 likes

Ik heb die in de 90’s in de klas gebruikt toen we een video moesten kijken. Toen hij erahter kwam dat ik het was schopte mij met tafel en stoel omver en moest ik oprotten😃. Zulke dingen konden nog zonder een aanklacht wegens mishandeling etc. Gouden tijden.

1 like

Deze Braun bn0036bkbkg weer aan de gang gemaakt, een vrij simpel dingetje, alleen een tijd en datum-aanduiding en er zit ook een lichtgevend display op. Toen ik 'm instelde, vroeg ie om een regio of zoiets dergelijks, dus toen ik EU selecteerde kwam er een knipperend symbooltje in beeld wat op een antenne leek, dus het is schijnbaar ook nog radiogestuurd.

Ik vond het gewoon grappig dat het van een afstandje net een smartwatch lijkt, maar dat toch niet is.

19 likes

Weer eentje erbij :yum:

…draak van een band :person_shrugging:

13 likes

13 likes

14 likes

Uppen deze thread met een plastieken 7 :grin:

9 likes

Chinese ana-digi:

7 likes

Don is er niet :pensive: … Up met deze thread :yum:

7 likes

Ik kwam dit tegen in een reclamefolder, gratis bij je bestelling :rofl:

6 likes

Is dit iets voor de liefhebbers hier?

https://buyee.jp/item/jdirectitems/auction/m1239984583?conversionType=jdirectitems_auction_DirectSearch

een horlogevriend van mij heeft deze uit 1978 gescoord:

hij heeft een calculator fetisj recentelijk:

en vrij uniek, een ana-digi met titanium kast:

14 likes