Show hier je horloges met LCD en LED display

Deze binnen vandaag…alleen batterijtjes erin en kijken of er niet al batterijtjes inzitten en of die hebben gelekt ofzo…ga dr zelf niet aan beginnen, word alleen maar drama(volgende week dus😊)

8 likes

Oh🤥…was al weer effe geleden…de drie stonden er nog…ja doe ik ze één voor één nog steeds zonder batterij😁

Zou alledrie NOS zijn maar bij de Citizen Crystron zit rechts in het midden toch een barstje…voor de rest ziet die er goed uit…Vind de andere Citizen wel apart(staat ook seven in het scherm)



3 likes

nr 2 is cool - zonde van die barst zeg

1 like

Zeker zonde ja…ik vind de bovenste cool, zoiets als analoog/digitaal maar helemaal digitaal​:thinking::joy:

Ben benieuwd of ze het doen…

5 likes

Kiekeboe​:joy::blush:

8 likes

Wohww :sunglasses:

1 like

🖒:joy::wink:

Tissot triootje - uit de tijd dat LED nog niet zo’n duurzame lichtbron was als tegenwoordig :smiling_imp:- prachtig overigens dat toen het T logo volstond als identiteit

5 likes

Mooi hoor, zit er nog leven in?

1 like

Eerste twee al jaren niet, de derde heb ik nog niet zo lang en niet getest maar ik reken met LED nergens op Martijn! :grimacing:

Mja, meestal zijn ze overleden. Als je mazzel hebt is ie ooit zonder batterijen weg gelegd.

1 like

Die oude Casio LCD’s zijn toch zo bijzonder maar dus net niet vintage en ook niet echt categorie dikke stalen duiker. En dus zie je op HF veel te weinig voorbij komen - vind ik.

's Even kijken of deze sportieve Yacht Timer een beetje navolging krijgt

5 likes

Ik bezit een fraaie Casio Surfing Timer maar die is nog even in de revisie.

7 likes

Best wel groot, maar draagt door de bewegende lugs heel plezierig.

2 likes

Even een sneak preview

7 likes

Echt mooi zo’n 0624! Zal ik je de groeten doen van zijn broertje… of val ik dan in vervelende herhalingen :innocent: :wink:

1 like

Heb jij ook een werkende 0624? :grin: Zouden er nog meer op HF zijn?

1 like

Die 0624 schijnt maar heel kort gemaakt te zijn, dus mooie catch! Heb overigens nog wel een werkende ‘Lemon Face’ maar dan deze World Timer

- ooit nieuw gekocht dus al een tijdje in huis :smirk:

9 likes

Ook heel mooi :smile:

Ik ben het trouwens eens met jouw Casio post. Ik zou zelf ook graag nog een paar van die leuke vintage Casio’s aan de collectie toevoegen.

2 likes