Show hier je horloges met LCD en LED display

Nog een aanwist, een 0138-5030 uit 1978. In “iets” betere staat dan de 0624 :joy: Vrij fors horloge met forse band. Het uurwerk is niet heel fancy, hij heeft alleen een stopwatch en een count down stopwatch. Toch met 10 spm een mooi kwaliteit vintage lcd :slight_smile:

6 likes

Gave klok! Mode > < Unlock symbooltjes zien er cool uit op de 3, nooit gezien zo.

1 like

Ooit (wanneer precies is mij onbekend) verkocht door de HEMA.

3 likes

Eentje uit de oude doos. SEIKO goudkleurige met originele band , krijg het niet goed meer aan de praat
begint soms te knipperen op normaal uurwerkstand chrono werkt perfect

3 likes

Kan op deze geen datum kleven DISCO FABRIQUI AU PAKISTAN :slight_smile:
maar doet wat moet batt . is aan vervanging toe

5 likes

Wow da’s even andere klok- may I have the votes for Pakistan please :grin: :innocent:

Vandaag de rechterarm behangen met deze dikke DigiBaro van Casio - kan de swatch ook eens even bijkomen van het klussen de afgelopen dagen.

3 likes

'k zie geen blauwe plekken van’t klussen misschien verborgen onder grote casio:thumbsup:

1 like

Mijn vader moet nog ergens zo ééntje in het zwart hebben, destijds samen met mijn zusje en moeder voor zijn verjaardag gekocht. Nou ja, moeder kocht hem, wij zeiden dat ze “die vierkante” moest kopen en niet “die ronde” want vierkant vonden we mooier. Ik weet niet veel meer van die verjaardag begin jaren '90, alleen dat mijn vader bijna de hele verjaardag met zijn hoofd naar beneden zat, piep…piep…pieppiep…piep… :smile:

Ik ga hem vragen of ie hem nog heeft, kan ik kijken of ik er nog leven uit krijg.

2 likes

6 likes

Leuk weer eens een echte Casio - zo komen we weer eens een beetje op gang in dit topic. Ik haak meteen even in met de oude die ik de afgelopen dagen op rechts de tijd gaf…

2 likes

Ook Casio☺

helemaal jouw stijl :yum:

1 like

Merci…lekker maatje dit🖒☺

Kwam nog een foto tegen van een ex (had ik nooit weg moeten doen, maar ja)

[url=https://flic.kr/p/ru1oHd]

IMG_20150307_133102528_edit by [url=https://www.flickr.com/photos/125103513@N06/]

5 likes

Zonde Leen, zo´n fantastische klok en dan ook nog werkend! Ik heb alleen twee Bulova´s waarvan de leds beperkt of helemaal niet branden, en repareren vind ik bij dit soort techniek te weinig zekerheid bieden of ze het blijven doen dus… helaassss

Voor een zacht prijsje “gewonnen” op de Duitse e-bay.
Een vroege Seiko 0532-5019 met originele band.


Foto’s van het net want hij is nog niet binnen. Die Duitsers verzenden vaak niet naar NL, dus gaat het via kennissen in de Heimat. Hij schijnt erg vies te zijn en doet het vast niet, maar voor dat geld een gokje waard.

3 likes

LCD met kroon is altijd leuk vind ik, nu al gefeliciteerd en hopen dat de tijd ook functioneert

1 like

Kan deze ook wel effe hier zetten…

3 likes

Mn ouders gaan op vakantie altijd in van die tweedehands winkeltjes etc kijken :spy: Dus ik had ze gezegd dat als ze een Seikotje of Casiotje tegenkwamen ze die maar voor mij mee moesten nemen. Ze zijn niet met lege handen terug gekomen, ze hadden deze Casio Marlin mee genomen. Het horloge was alleen wel vies, liep niet en de module zat scheef. Gelukkig was dat geen probleem en het horloge schoongemaakt en er een nieuwe batterij in gedaan. Helaas deed hij het niet, tot ik op wat knopjes drukte en hij ineens weer tot leven kwam. :smile:

Nu vroeg ik me af, het serienummer op deksel begint met een 1. Ik zou dan denken 1981 maar zou het ook 1991 kunnen zijn? Ik maak morgen bij daglicht wel weer eens een fatsoenlijke foto. Deze horloges zijn nog goed geld waard kwam ik achter toen ik wat info zocht :sweat_smile:

7 likes