Show hier je horloges met LCD en LED display

Nog een foto’tje van de Marlin

4 likes

Kon het toch niet laten :cry:

9 likes

Wat kon je niet laten??? Toch niet verkocht in die mooie staat en met zo’n coole band hoop ik?

Nee, kopen kon ik niet laten.

1 like

Da’s ook wel terecht dat je het niet kon laten - echt een mooi exemplaar uit de Sports lijn Leen, nooit gezien! Heb zelf wel een paar iets jongere :wink:

mist helaas de bezel, maar vooral de bediening vind ik briljant van deze twee (die andere is uit een brochure, de mijne is in hele slechte staat…)

3 likes

Vandaag weer eens met een oude Seiko LCD op het fietsje rondtouren - beetje zuurstof is altijd goed tegen dode displays denk ik zo :imp:

10 likes

Jij wéét ook gewoon heel veel :nerd_face:

:cool:

och valt reuze mee hoor - ik heb ook een ruime fantasie :sweat_smile:- handig bij mijn werk

1 like

Je werkt bij de gemeente?

Dat klinkt dubbelzinnig maar nee Leen

1 like

Goedemorgen allemaal,
Hierbij mijn bijdrage voor vandaag. Een van de eerste fitness horloges voordat het hip was :stuck_out_tongue_winking_eye:
Op het randje van vintage. De casio-BP-300 uit begin jaren 90.

Dit horloge kan na een basismeting(Bloeddruk) je hartslag meten en een schatting maken van je bloeddruk. Het horloge functioneert super alleen er is wel wat geduld vereist in vergelijking met de moderne horloges :wink:

7 likes

Vandaag weer eens frisse energie in één van mijn oudste Seiko’s geladen.

Op de Binnenweg in Rotterdam gekocht, een juwelier daar was de enige die hem in dit groen had, Seiko Nederland importeerde deze Giugiaro chronograaf voor motorrijders alleen in het zwart destijds…

3 likes

Heb de mijne net verkocht. Erg leuke horloges, geniet ervan!

Geweldig horloge :ok_hand: Hij heeft veel polstijd gezien bij jou zo te zien :grinning: :ok_hand:

1 like

Gooi ik er een leuke Timex op☺

4 likes

Psoluut echte toolwatch in zijn eerste jaren, maar ik heb ook nog een volledig nieuw front & glas in reserve hoor :wink:

1 like

Die van jou zag er ook netjes uit! Weet je of er nog verschil zit in de BP-300 en BP120?
Ja vind hem zeer gaaf… maar zit er wel over na te denken of ik het horloge ga inruilen voor iets ouds met een wijzerplaat…

Ik weet het precieze verschil, los van uiterlijk, niet. Ik dacht dat de BP120 alleen in Japan was uitgekomen, vandaar dat alle tekst naast het beeldscherm japans is… maar verder echt geen idee. :sunglasses:

MAJESTIC een van die merken die je niet veel tegenkomt :smiley_cat:
Wie verteld me er meer over?

1 like

Onder andere deze Omega Seamaster 2 1/2 jaar terug van mijn biologische vader geërfd. Nu toch behoorlijk in de ban van vintage horloges geraakt.

8 likes