Show hier je horloges met LCD en LED display

Mooi hoor! Nog helemaal goed werkend ook?

ik moet er nog batterijen in doen haha. Heb hem vandaag pas voor het eerst open gemaakt. Ben ook heel benieuwd maar hij lag in een kartonnen doos opgeborgen ā€¦ik vermoed van niet dus

1 like

Die is wel extreem gaaf!
Hopelijk hebben er nooit lekkende batterijen in gezeten.
Leuk leesvoer met plaatjes:
http://www.crazywatches.pl/omega-1611-chrono-quartz-montreal-albatros-1975

1 like

Mooie knoepert, ziet er ook nog prima uit van binnen!

ziet helaas een beetje grof uit aan mijn dames pols haha

dankje! Volgens mij is deze van 78 .Moet de papieren nog eens checken . Die heb ik sinds ik weet wat ik in huis heb maar ergens anders opgeborgen :joy:

Ruilen met een leuke dames Casio LCD? Is wel uit de jaren 70 :smile:

whaha ! Nou ik draag zelf nooit een horloge moet ik zeggen. Maar als dan zou het sowieso een analoge worden .

1 like

Heb ik ook wel hoor :grin:
Nee, niet zomaar weg doen, zeker als ie het doet, is ie erg veel waard.

2 likes

Oude belg heeft veel vintage meisjes/vrouwen horloges liggen :smiley_cat:
Nee hoor houden wat je hebt tā€™is een mooie :heart_eyes_cat: anders deze kan ik wel missen :joy_cat: :joy_cat:

eentje met een hoek af (es lachen mag ook Ć© )

2 likes

Ach als die chrono quartz echt helemaal niks is voor je en digitaal ook al niet echt heb ik nog wel een bijzonder oplossinkje voor je achter de hand @IreneB :innocent:

2 likes

Ik ben allergisch voor alle materialenā€¦Behalve goud en platina:joy: Echt! Maar ze is wel mooi hoor . Dat kan ik niet ontkennen :slight_smile:

1 like

:joy:

Deze is ook wel leuk, voor de nachtdienst maar om gedaan.

6 likes

Beetje drukkigā€¦maar een mooie band dat wel

Ik kwam deze 3 ook nog tegen. Zelf nog niets over opgezocht . Net wel die Nice geopend . Viel me op dat daar geen jewels in zitten. NO JEWELS staat er ā€¦Is dat slecht nieuws? verder zag ik: Unadjusted (gaat over de jewels neem ik aan? ) en Myota CO. Japanā€¦Nou ja info is welkom natuurlijk :slight_smile:

1 like

Ik heb ook nog wel wat minder druk spul gelukkig.

5 likes

Dit is echt een vrouwending :grimacing: Of kan je dat niet meer zeggen in de nieuwe wereld van gender-neutraliteit?

2 likes

Niet oorspronkelijk als ā€˜vrouwendingā€™ bedoeld volgens mij Leen - in die tijd waren er wel degelijk LCD modellen voor dames, ook al zie je die vrijwel nooit (wordt ook niet verzameld). Overigens is het horloge in het algemeen al vele jaren genderneutraal - bekijk maar eens hier het Seiko ā€˜damesklokjeā€™ met LCD, dat zie je geen vrouw meer dragen toch? :wink:

2 likes

Nee, was ook onzin. Het is juist een vrij groot horloge [quote=ā€œdomega, post:722, topic:94031ā€]
vrouwending
[/quote]

1 like