Show hier je horloges met LCD en LED display

Met de komst van genderneutraliteit is de vrijheid van meningsuiting nog niet weggevaagd gelukkig. Dus wat mij betreft mag je zeggen wat je wil…nou ja binnen de regels van het forum dan :wink:

1 like

Ach trends :wink: Onlangs op één van de toonaangevende kunstacademies in Nederland een student zien ‘pronken’ met een minuscuul dameshorloge om de pols. En kunstenaars zetten in het algemeen toch de trends dus ga maar vast inkopen, is nu nog betaalbaar Leen :joy:

2 likes

Trend volgen?! Die zet ik :grimacing:

4 likes

Prachtig🖒😂

1 like

Deze is met zn 33mm mijn kleinste digitale…staat niet verkeerd vind ik en zou niet mistaan op een vrouwenpols☺

1 like

Citizen al jaren genderneutraal toch? :slight_smile:

4 likes

Damn dat zijn de betere Displays, die cijfers zien er echt heel mooi uit :ok_hand:
Maar wat een enorme kast voor zo’n display :smile:

Gaaf ding🖒😊

1 like

Uit de vorige eeuw.

3 likes

Mooie zeg! En die band ook trouwens, ook al kan die wel een tandenborsteltje gebruiken :wink:

Ja,inderdaad. Is inmiddels gebeurd. Met hamer en beitel.:grin:

1 like

Ooooi dat zijn de leukste dingen van vintage horloges verzamelen ja. Azijn wil ook nog wel eens helpen anders :wink:

1 like

Leuk, zon vroeg model! :slight_smile:

2 likes

Ooit nieuw aangeschaft in de zeventiger jaren, type 0439-4009 dacht ik. Jaren gedragen, maar in de vergetelheid geraakt. Doet het weer prima na aanbrengen batterijtje.

3 likes

Vandaag binnen gekregen. Ik had vroeger een dergelijk horloge op de lagere school van het merk Ricoh. Yoko kwam in de buurt en daarom uit sentiment voor een zacht prijsje gekocht. Brengt weer een glimlach om de mond.

8 likes

NA

5 likes

Cool zo’n lichte wijzerplaat - nog nooit gezien!

1 like

Ik ruil hem zo met die Rowi band :slight_smile:

1 like

Dat viel mij ook meteen op, (@LeenV ) leuke aanwinst :+1:

2 likes

Deze keer is mijn ‘like’-hartje voor jou Leen :heart_eyes:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like