Show hier je horloges met LCD en LED display

Strak model - een hele mooie NA Bas!!

1 like

Dank!

Prachtig :ok_hand:

1 like

7 likes

Nog mooier dan nieuw - lijkt het :hushed::hugs:

1 like

Mooie Citizen Bas!

1 like

Nieuwe aanwinst voor €35. Alles werkt perfect en is ook nog eens redelijk krasvrij!

Raar dat fotos op ebay of marktplaats enorm vertekenen. De horloges zien er in het echt veeel beter uit dan de fotos doen vermoeden! Lesje geleerd.

11 likes

Tja da’s een goeie waarneming, Mat! De digitale fotografie neigt naar overdrijving: stofjes, kleine krasjes etc wordt allemaal ‘versterkt’ om de scherpte indruk te vergroten. Dat is nog wel eens vervelend bij een horloge dat er eigenlijk best goed uitziet ja!

1 like

2 nieuwe aanwinsten

9 likes

4 likes

Happy happy met mijn nieuwe citron international t493t.
Weet iemand meer van dit klokje?

10 likes

Ik zie die remote Casio en krijg ineens een herinnering dat ik zo een horloge gehad heb toen ik klein was. Heb nog steeds alle dozen met speelgoed van vroeger. Toch maar eens nakijken.

3 likes

Naam komt me vaag bekend voor, is het geen retro uitgave? Model lijkt behoorlijk veel op deze Indus

3 likes

Ook een sitron met een S Hong Kong

2 likes

Ook Zitron tijd met een Z dus, geen batterijen :joy:

1 like

Werkt dat ook met ajuinen? :smile_cat:(voor mijn Aalsterse vrienden)

Otron trouwens. Lijkt een hommage op de Yema “spaceman” horloges.

@Mat Retro model, hommage van de SPACEMAN – THE CATENA SPACESONIC LCD, wel leuk :slightly_smiling_face:

2 likes

Het is inderdaad een heel erg mooi uitgevoerde hommage!
En ik denk ook echt vintage (jaren 80), met vermoedelijk een Hong Kong werkje dat heel erg veel overeenkomsten heeft (het LCD display) met Seiko’s A158 en A159. Ik zie ze af en toe wel eens, maar nooit in een prachtige kast/band combo als deze.
Schitterende LCD, hij lijkt wel NOS :+1::+1:

Als 'ie dan ook nog een schroefdekseltje heeft dan is 'ie wat mij betreft helemaal af!

2 likes

Ja klopt

1 like