Heb hem niet in het blauwe gedeelte gezien. en anders moet je oppassen met het aanbieden van je handel
Denk dat ik mijn horlogepotje eerst voor een andere bewaar. Of het moet voor 2 tientjes te koop zijn. Maar als ik eBay check, dan zal het wel iets meer zijn
Hier mijn Breitling “Iraqi Airforce” Navitimer Jupiter 2300 uit eind jaren '80.
Helemaal origineel behalve de kroon , maar zoek eigenlijk nog steeds wel eens een nieuw glaasje, lastig te vinden met de schaal gedrukt op de binnenzijde van het glas.
Best weinig ana-digi horloges eigenlijk in dit topic - zelf had ik er vandaag toevallig zelfs twee om, waren aan de beurt Voor de avond deze Airliner in zijn oude zwarte jas
Afgelopen zaterdag deze musical chrono gescored bij een middagje kringloopwinkels bezoeken… kan iemand mij hierover meer vertellen? Ik heb hem helemaal schoon gemaakt en voorzien van een nieuwe batterij, alle functies werken nog.
De band die er bij zat was niet meer wat vandaar dat ik hem op mijn miltat oyster heb gezet.
Een hele nette (erg goede remake van de) Seiko A158-5030 1970’s Hong Kong cloon!
En met meer functies als de originele Seiko A158. Haalt het qua de bouw en kwaliteit van de kast verreweg niet bij het origineel, maar erg leuk om te zien!