Show hier je horloges met LCD en LED display

vintage rare casio swimtrainer watch has memory for record distace recall function and different section for back stroke ,crawl.breast ,fly and medley

1 like

Heb hem niet in het blauwe gedeelte gezien. en anders moet je oppassen met het aanbieden van je handel :speak_no_evil::wink:

Denk dat ik mijn horlogepotje eerst voor een andere bewaar. Of het moet voor 2 tientjes te koop zijn. Maar als ik eBay check, dan zal het wel iets meer zijn :wink:

:butterfly: is mijn favoriet! :v:

1 like

titel aangepast , komt te koop :joy:

2 likes

Vandaag deze vintage Citizen LCD de hele tijd om, alleen van rechts naar links geswitched

5 likes

Mag deze re isseu ook nog? Ben er zeer wijs mee!

6 likes

Seiko SNJ023P2

5 likes

Hier mijn Breitling “Iraqi Airforce” Navitimer Jupiter 2300 uit eind jaren '80.

Helemaal origineel behalve de kroon :frowning: , maar zoek eigenlijk nog steeds wel eens een nieuw glaasje, lastig te vinden met de schaal gedrukt op de binnenzijde van het glas.

Mocht iemand wat weten, houd ik me aanbevolen :v:t3:

1 like

Mooi ding!

1 like

Best weinig ana-digi horloges eigenlijk in dit topic - zelf had ik er vandaag toevallig zelfs twee om, waren aan de beurt :wink: Voor de avond deze Airliner in zijn oude zwarte jas

3 likes

Weer eens een Casio - deze F-500 is waarschijnlijk uit het begin van de '80 er jaren


Nu nog het bandje vinden :yum: :roll_eyes:

2 likes

Litronix model: ?

Met niet originele, maar wel passende, band van Citizen.

Gr. Traveler.

1 like

NA, net een paar dagen binnen uit Oekraïne:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/f/d/d/fddcff82e5405fc1c8397625bab82016fe142c9d_1_375x500.jpg

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/8/5/2/8524803bd4cb889e2f58622550cab61d768e11f2_1_375x500.jpg

Wat achtergrondinfo: http://www.crazywatches.pl/elektronika-1-soviet-led-1978

12 likes

Hele mooie aanwinst :+1:

1 like

Vandaag een rondje Commodoorfietsen met verse batterij. Mijn eigen vintage variant op de E-bike :wink:


En die paarse auto’s leken me al net zo ’ vintage’

3 likes

Goedemiddag,

Afgelopen zaterdag deze musical chrono gescored bij een middagje kringloopwinkels bezoeken… kan iemand mij hierover meer vertellen? Ik heb hem helemaal schoon gemaakt en voorzien van een nieuwe batterij, alle functies werken nog.

De band die er bij zat was niet meer wat vandaar dat ik hem op mijn miltat oyster heb gezet.

Geen gek klokje voor een euro.

Groeten.

5 likes

Een hele nette (erg goede remake van de) Seiko A158-5030 1970’s Hong Kong cloon! :+1: :slightly_smiling_face:
En met meer functies als de originele Seiko A158. Haalt het qua de bouw en kwaliteit van de kast verreweg niet bij het origineel, maar erg leuk om te zien!

1 like

Bedankt @ernst voor de info, tis een leuk klokje die nu ook de interesse in LCD horloges bij mij gewekt heeft.

Groeten

2 likes

Deze Seiko RC-4000 staat op de nominatie te vertrekken.
Van aluminium en draagt dus heel prettig
Zal van het weekeinde ff een advertentie aanmaken

5 likes

Eentje voor @domega

8 likes

Uitstel…doet die het of? Eigenlijk is de spanning het leukste moment van verzamelen. Vind ik dan :innocent:

4 likes