Show hier je horloges met LCD en LED display

Ik dacht dat deze overleden was. Maar met een nieuwe batterij lijkt hij het weer oke te doen :thinking::thinking:

6 likes

Mijn 0624 deed raar, soms deed ie het, soms niet. Bleek dat het min contact, dus waar je de batterij op plaatst aan een kant los zat. Aanstippen met de soldeerbout was de oplossing.
Ik geloof dat de 0634 vergelijkbaar in elkaar zit.

1 like

7 likes

9 likes

Wow!!

Weer eens even een LED in het zonnetje zetten - oud fotootje, moet weer eens kijken of die het nog wel wil doen :thinking:

7 likes

Vanmiddag deze merkwaardige Citizen Crystron LCD maar weer eens uit de doos getrokken, batterij vervangen, beter passende bracelet bij gezocht en tijd/datum ingesteld met wat geduld - zeldzaam geval geloof ik :roll_eyes:

11 likes

Haast bij de bodem van de doos - lang niet gezien, maar gewoon doen hè :yum:

7 likes

Een aantal NOS casios, foto van de pulse even van google geleend.

4 likes

“Oude” electronica 54 :wink:

En zo ziet de binnenkant eruit. Ik moest een Russisch stofje van binnenkant glaasje weghalen. Te zien op foto. Is een re issue maar voor zover ik weet door oorspronkelijke fabriek gemaakt naar origineel ontwerp. Aanschaf met hf korting op intiatief van @BG1 :beers: Moest cyrillische manual samen met @slls vertalen.

8 likes

6 likes

Mooie groene CHN55 Carlo!

1 like

Dank U Jan! Ben blij datbik de groene gehouden heb!

1 like

Geweldige serie casiwooowo!

Ik heb er nog, komt later. In het blauwe gedeelte :slight_smile:

1 like

Leuke verzameling, die swimm trainer en de casiotron = :+1::+1::+1:
Mocht je de casiotron willen weg doen, dan mag (moet :wink: ) je me even benaderen. Doet die het nog?

2 likes

Swim trainer?

Hoe werkt dat? Interessant! :swimming_man:

Geen idee?? https://support.casio.com/en/manual/manualsearch.php?cid=009&MODULE=723&submit=

1 like

Ik vind hem tof! Maar goed, komt omdat ik zwem als sport :swimming_man:

1 like

Komt te koop, je kunt er allerlei tijden mee meten, ze staan te koop op ebay, maar deze is NOS ongebruikt

2 likes