Show hier je horloges met LCD en LED display

Mag een moderne ook in het bruine deel? Stukje groter dan een vintage LCD heb ik al gemerkt. Wel leuk ook eens zo’n moderne te proberen.

8 likes

Deze zeker. Een classic in de maak.

2 likes

Als je het succes van die nieuwe metalen G-Shocks ziet denk ik dat Seiko met zo’n model het ook goed zou doen als ze zo’n model opnieuw uitbrachten.

Gaaf horloge :+1:t2:

1 like

Thanks. Ben er blij mee :grin:

3 likes

@

Als die mag, dan kan deze ook denk ik

9 likes

Woh, die is erg gaaf :+1:t2::+1:t2:

Spannende ontwikkelingen weer bij Seiko. Maar ik houd het toch maar even op old school LCD, ik zie al genoeg nieuwe ´unieke´ design horloges van Seiko voorbijkomen op HF :wink:

7 likes

Powerreserve is 9 maanden!
En in sleep-modus 41 maanden!!!

Als het EPD even afgedekt wordt gaat ie automatisch in sleep-modus, wanneer er terug licht op de solar panels valt, wordt het EPD terug geactiveerd.

https://www.ablogtowatch.com/seiko-active-matrix-epd-e-ink-the-digital-watch-is-back-in-style/

1 like

Heb er zoooooooo spijt van dat ik die heb verkocht. :rofl::persevere:

Kwiljewel opnieuw een Albatros verkopen :rofl:

Die is bijzonder :+1:

1 like

Deze maar eens om de g757 5020

4 likes

X-post:

7 likes

2 likes

Even een kleine tip, inkoopactie van Elektronika LCD horloges!

2 likes

Leuk, ik heb net een vroege versie ff van twee batterijen voorzien.

7 likes

En nog twee foto’s vanochtend genomen, je kan de secondes op nul stellen maar je “ziet” ze niet.

4 likes

Eindelijk dankzij de prachtige Russen van @BG1 en @MartijnV weer leven in dit topic, goed werk!!

Ik werd direct geinspireerd om vandaag de Commodoor op rechts te hangen - het super basic model LC611 van één van mijn favoriete merken.
Nog meer Commodoor fans hier??

10 likes

Ik dacht dat deze overleden was. Maar met een nieuwe batterij lijkt hij het weer oke te doen :thinking::thinking:

6 likes