Show hier je horloges met LCD en LED display

klopt… en stukken goedkoper om er een batterijtje in te wisselen :sweat_smile: . Mijn casio van 1986 doet het nog altijd, hopelijk kan ik binnen 30j hetzelfde zeggen van die Breitling.

1 like

Mag een moderne ook in het bruine deel? Stukje groter dan een vintage LCD heb ik al gemerkt. Wel leuk ook eens zo’n moderne te proberen.

8 likes

Deze zeker. Een classic in de maak.

2 likes

Als je het succes van die nieuwe metalen G-Shocks ziet denk ik dat Seiko met zo’n model het ook goed zou doen als ze zo’n model opnieuw uitbrachten.

Gaaf horloge :+1:t2:

1 like

Thanks. Ben er blij mee :grin:

3 likes

@

Als die mag, dan kan deze ook denk ik

9 likes

Woh, die is erg gaaf :+1:t2::+1:t2:

Spannende ontwikkelingen weer bij Seiko. Maar ik houd het toch maar even op old school LCD, ik zie al genoeg nieuwe ´unieke´ design horloges van Seiko voorbijkomen op HF :wink:

7 likes

Powerreserve is 9 maanden!
En in sleep-modus 41 maanden!!!

Als het EPD even afgedekt wordt gaat ie automatisch in sleep-modus, wanneer er terug licht op de solar panels valt, wordt het EPD terug geactiveerd.

https://www.ablogtowatch.com/seiko-active-matrix-epd-e-ink-the-digital-watch-is-back-in-style/

1 like

Heb er zoooooooo spijt van dat ik die heb verkocht. :rofl::persevere:

Kwiljewel opnieuw een Albatros verkopen :rofl:

Die is bijzonder :+1:

1 like


Deze maar eens om de g757 5020

4 likes

X-post:

7 likes

2 likes

Even een kleine tip, inkoopactie van Elektronika LCD horloges!

2 likes

Leuk, ik heb net een vroege versie ff van twee batterijen voorzien.

7 likes

En nog twee foto’s vanochtend genomen, je kan de secondes op nul stellen maar je “ziet” ze niet.

4 likes

Eindelijk dankzij de prachtige Russen van @BG1 en @MartijnV weer leven in dit topic, goed werk!!


Ik werd direct geinspireerd om vandaag de Commodoor op rechts te hangen - het super basic model LC611 van één van mijn favoriete merken.
Nog meer Commodoor fans hier??

10 likes