Show hier je horloges met LCD en LED display

New Old Stock Birks mat gold tone led alles origineel.

14 likes

Mooi hoor.

Oude Junghans, overgenomen van mijn pa. Was zijn eerste horloge.

7 likes

Leuk om je vorderingen met deze WT te volgen :+1:

1 like

Gisteren de Timex weer eens om :hugs:

3 likes

Nogal zeldzaam duits merk Stempo. Weinig van gevonden op internet behalve dat ze calculater en melody watches hebben gemaakt begin jaren 80.

7 likes

Lijken er wel op maar toch :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Die Anker is wel leuk inderdaad.

Mijn mooiste :roll_eyes:

6 likes

Dat werkje is wel heel erg gaar. Maar tof dattie voorlopig weer werkt :slight_smile: :+1:

1 like

Maar het toetsenbordje van de Anker is anders dan jouw Stempo. Die Focus heeft wel weer hetzelfde :nerd_face:

Dat ziet er prachtig uit Edgar. Ik neem aan dat je de pijl ook nog lasert en toevoegt.
Hoe ziet de kast eruit? Je restauraties zien er over het algemeen heel erg goed uit. Kun je me aangeven waar je een glaasje hebt besteld? Die wil ik op termijn ook nog een keer wisselen.

Even d’r uit met de In :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Ik zou in deze wel eens nieuwe cellen willen zetten :thinking:


4 likes

…en inderdaad werkend en ik zo blij als een kind van + 60 j. :yum:

http://www.decodesystems.com/ti-watch-guide.html
Dé handleiding die me vertelde dàt je het horloge moet bedienen met je andere hand

10 likes

Goed nieuws zeg! :+1:

1 like

Hallo Led / LCD liefhebbers.

Led en lcd horloges heeft mijn horloge hobby weer een nieuwe impuls gegeven.
Ik was voornamelijk bezig met analoge horloges.

Maar het led virus (bestaat dat?) heeft mij nu ook te pakken.
Ik ben nu ook zoveel mogelijk info aan het verzamelen over deze materie.

In principe gaat mijn voorkeur uit naar led maar een mooie lcd zou ik niet zo gauw laten liggen…maar die prijzen :open_mouth: :roll_eyes:

Ik kijk ook voornamelijk naar in goede staat (liefst nos) led horloges.

Maar enfin ik heb er weer een LED bij in nos staat.
Weer een Birks.
Een tijdje geleden liet ik jullie de Birks mat gold tone zien.

Deze is Birks is dan de rvs variant ,alles origineel behalve de band.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

15 likes

Klasse proficiat :yum: en het blijft een Verslaving of het nu LED , LCD en of analoge uurwerken zijn :hugs: (een virus heeft tegenwoordig een dodelijk effect :innocent: )

2 likes

Ja, erg mooi. In de tijd dat LED uitkwam heb ik er ook 1 gehad. Maar ik vond het niet praktisch, steeds eerst knopje duwen voordat je de tijd zag. En in fel licht slecht te lezen.

Later ben ik begonnen met het verzamelen van analoog digitale Seiko’s, Pulsar’s etc. Bij voorkeur in NOS. Toen die een paar jaar terug toch zo rond de 30 jaar oud waren heb ik besloten ze weer te verkopen. Op enig moment gaan ze stuk, en is het lastig en/of erg duur om ze te laten repareren.

Veel plezier met de hobby!

2 likes

Puur jeugdsentiment. Ooit een gehad en altijd weer een willen aanschaffen. Maar ik.heb zoveel mechanische horloges, dat een Led niet of nauwelijks gedragen zal worden . Maar toch, als ik er weer zo eentje zie…

2 likes