Wow, die Litronix is wel erg mooi.
Mocht dat “nooit” veranderen in misschien, dan hoor ik dat graag.
Dank je.
Ja die is apart he? Ben er ook zeer content mee Heb ik 20+ jaar geleden op Ebay gekocht. Tezamen met LED rekenmachines, was helemaal antieke LED gek in die tijd.
Toen was ie al antiek en loopt nog steeds! Had ook een Pulsar en nog wat anderen maar die zijn allemaal weg of alsnog defect geraakt.
De Litronix blijft het doen!
Als ik me niet vergis is er nog één op het forum aanwezig.
Als kind van een jaar of 11(45 jaar geleden), heb ik ooit zoiets gehad.
Geen idee welk merk, ook geen idee waar deze gebleven is.
Moet wel eerlijk bekennen dat de band op die van mij niet origineel is, die komt van een 80’s Citizen analoog quartz horloge. Maar paste perfect en qua uiterlijk vond ik ‘m ook goed matchen.
De band waarop ie binnenkwam via Ebay was er een van Casio…🫣
Poeh…knap dat ie het nog doet (neem ik aan).
Toen ik 11 was, zo’n 39 jaar geleden, had ik een Commodore quartz horloge met als ik me goed herinner de melody van Für Elise. Die hoop ik nog steeds een keer te vinden.
Uhhh nee…Die hoop had ik al niet meer toen ik hem opende
Jammer.
Batterijlekkage is/was in 999 v/d 1.000 gevallen het einde van al dat mooie LED spul…
Zowel de horloges alsook de rekenmachines.
Ah dan had ik je bericht verkeerd geïnterpreteerd. Die ziet er inderdaad zwaar gehavend uit zeg…
Wel grappig.
Ik had een Citizen Crystron verkocht en heb hem nu na aantal nieuwe eigenaren weer defect terug gekocht via MP
Zo te zien konden vorige eigenaren de deksel niet dicht krijgen. De lijm resten rondom zaten er nog op. Ook was de module kapot gemaakt.
Het was sowieso niet de module met alarm erop, maar was wel werkend zonder alarm.
Ik ga het weer fixen met een andere module (zonder alarm)
Zo zie je maar dat je de caseback altijd dicht moet klikken anders gaat het kapot natuurlijk
Foto MP (toen wist ik nog niet dat ie ooit van mij was)
Foto kapot gemaakte module
(Waarschijnlijk dacht men dat het een schroefje was en meteen maar kapot gedraaaid) was dus ook niet meer werkend en na de foto van MP gemaakt…
En een foto uit de oude doos toen ik het nog werkend zonder alarm had.