Hallo allemaal,
Ikzelf heb er helaas geen. Maar zijn er hier leden met een horloge met de Minute Repeater complicatie? If so show us the good stuff .
MvG Ralph
Hallo allemaal,
Ikzelf heb er helaas geen. Maar zijn er hier leden met een horloge met de Minute Repeater complicatie? If so show us the good stuff .
MvG Ralph
Nee inderdaad een minute repeater is een andere complicatie. Mooi dat je er blij mee bent maar je Breitling Aerospace hoort niet in dit topic
Oh dus mijn G-shock ook niet? Potverdorie!
Ho ho is weldegelijk een repetition minutes met van die leuke piepjes , alleen een kwartsje, tja.
Verder natuurlijk mooie techniek maar ik vraag me af hoeveel er hier op het forum rondzwerven, ik denk niet heel veel.
Is er überhaupt iemand hier die een minute repeater heeft?
Die zijn er zeker, maar verwacht wel dat je in de hoek van de zakhorlogeliefhebbers moet zoeken.
Ik had vroeger wel een pratend horloge, knopje indrukken en hij vertelde de tijd. Dat was nog in de tijd dat nekhaar en fluorescerende beenwarmers in waren, dus toen kon dat nog.
Zijn die niet meer in?
Ten westen van Utrecht al een tijdje niet meer.
Uiteraard heb ik zelf niet zo’n parel van een mechanisme om mijn pols maar het is absoluut de moeite waard om iets meer in te verdiepen!