Ik vond het al vreemd dat ik een melding kreeg dat ik getagd was in dit topic met mijn gare seiko en geckota
Dit is wel even een hersenbreker. Je top 3 horloges van mede HF-leden. Helaas ken ik geen enkel lid met de top van mijn top-3, dus het blijft toch een beetje behelpen met de collectie op zo’n forum
Maar laat ik het dan bij drie Grand Seiko’s gaan houden die hier wel op het forum verkeren, in willekeurige volgorde:
Die SBGH047 zou ik ook zo voor tekenen
Leuk topic
Ik zou makkelijk een top-20 kunnen maken maar om me er makkelijk vanaf te maken ga ik vandaag voor deze drie Misschien doe ik later nog drie anderen
Zenith van @Hansi1959
Tudor van @pasd
JLC van @DVR
Wow, die Grand Seiko VFA… Word er zowaar stil van, wat een geweldig mooi ding. En nooit eerder gezien ook!
Topicstarter heeft nooit gezegd dat dat niet mag haha
Pff wat een lastig iets haha, zoals velen al gezegd hebben zijn er zulke mooie horloges op het forum, maar heb er toch wat uitgeplukt:
Op #1 @HanDavinci ex Rolex Oysterquartz 19018
Op #2 @Petteflet ex Omega Seamaster ‘Electric blue’
Op #3 deze was wel lastig maar dan toch de Zenith safari van @flowert
Dit wordt steeds meer een “hoe jas ik m’n spaargeld erdoorheen” topic vrees ik
Die Zenith Safari, wat een ding zeg!
Dat is dit hele forum al
Hier de historie van de VFA’s. En ze zijn niet goedkoop, ergens tussen de 5.000 en 20.000 euro afhankelijk van de staat en zeldzaamheid.
Ze zijn alle drie al genoemd maar nog niet in deze combinatie. In willekeurige volgorde want zou voor alle drie een nier afstaan…
Ex van @HanDavinci, de mooiste Rolex ooit:
Dan denk ik de mooiste Omega ooit van @Neyra:
En dan om het af te maken een modern classic van @septentrio:
Welk model is dit? Ik kan m niet vinden in de Tokyo collectie, kom daar wel een blauwe tegen. Ook mooi btw
Is referentie 522.30.42.30.03.001
El primero van @Rolopalooza.
Date just Wimbledon van @anon48992708EV.
Speedmasten Dark side of the moon van weet ik niemeer😅 .
Grt
Dank je wel voor de vermelding in dit leuke topic!!!
Deze Doxa is al geweldig, imuun voor flipperitus bijvoorbeeld. En is nog meer speciaal.geworden door die zoektocht en de zeldzame oranje Doxa strap waar ik een jaar naar heb zitten zoeken.
Wow, die VFA! Die is voor mij ook nieuw. Wat een mooi ding!
Zonder twijfel deze van @SAT.
Fantastische combinatie, die witte plaat met de oranje rubber band.
En deze van @GiveMeYourDough.
Oftewel, ik hou wel van een kleurtje.
@Thijs9F82 bedankt voor het noemen van m’n ouwe trouwe vriend. M’n Pulsar werkbutser in dit leuke topic.
Yes mee eens. ik was aan het zoeken van wie die mooie Rolex ook alweer was. Nu nadenken over de andere 2.
Poeh, wat een moeilijke vraag. Zeker als je je eigen horloges niet mag kiezen
Mijn huidige top drie (kan morgen weer anders zijn) ziet er als volgt uit:
- De EP van @septentrio
- De Lange van @Bauhaus
- En de huidige winnaar is voor mij de Patrimony van @Bwatched