3- De 0100 Chronomaster van @Vinsen:
2- De DSotM van @Bauhaus:
1- De ex? Moser & Cie van @Ravvie:
Kiezen is lastig, maar ik doe een poging:
Nummer 3: eenvoud op z’n best.
Foto van @vierport, horloge van @Bwatched:
Nummer 2: gave variant van de El Primero van @Brick:
Nummer 1: de Patek van @SybrenAnne:
Zenith komt ook lekker vaak voor, zowel de Safari als EP zijn wel echt toppers…
Idd, ik dacht net gaat er iemand nog een top 3 van de top 3 maken? Welk horloge is een graag geziene gast op het forum?
Hmm…ik heb veel GS gehad maar nog geen grijze.
Tja, ik heb wat met chronografen. Mijn top 3 ziet er dan ook zo uit, in willekeurige volgorde:
De Zenith el Primero van @Brick
De Navitimer 01 limited edition van @anon53002072EV
En de Speedmaster CK2998 Pulsometer van… ja van wie? De laatste die hem in het blauw had staan was @tompj. Maar wie heeft hem nu? Hij moet nog op het forum zijn. Anyway:
Leuk topic!
Mijn drie forumtoppers van dit moment (het wisselt nogal) zijn:
Het houten plankie van @HanDavinci Gewoon omdat ie echt vet is.
Het plastic quartz shitter gebakkie van @anon53002072EV Omdat het een tof ding is maar vooral omdat ie ook gebruikt wordt waar ie voor bedoelt is.
En last but not least, alle horloges van @stefanketelaars Niet omdat het een stijl is waar ik zo van kwijl maar omdat ik de ambacht zo waardeer, het hele proces leuk vind om te volgen en enorm veel respect heb voor de manier waarop hij dit hele feestje heeft georganiseerd.
@Eddie thanks, leuk om te lezen
*Alle foto’s gejat van de Insta accounts van de heren
Hij is er nog. Alleen nog in Zwitserland voor een service….
Dat toch de blauwe? Ook prachtig hoor!
1: patek van @SybrenAnne
2: vc van @Goedie, mijn ex VC. Je weet pas wat je mist als hij verkocht is.
3: de Lange van @Goedie
Interessant topic! Ik heb er eens over nagedacht, mijn top 3 sluiten het beste aan bij mijn wensen. Ik zou ze dus ook daadwerkelijk dragen. Soms zie ik namelijk hele mooie horloges, maar weet ik vrij zeker dat ik ze niet ga dragen, dressers bijvoorbeeld. Die sluit ik uit in mijn lijstje.
De rosé DD 1803 van @Watchatic
De GMT Rootbeer 16753 van @flowert
De Submariner 5513 van @Brick
@Brick zou jij nog eens een plaatje willen laten zien van die Breitling van de Italiaanse airforce? Ik heb het er nog over gehad met @Jero1 en we zijn er opnieuw heel benieuwd naar.
Uhm sorry not sorry, lijstje #2 voor mij in dit topic. Er is gewoon teveel moois hier!
@septentrio @Zulu @flowert in willekeurige volgorde:
Jahaaa, ik snap het wel, maar Ralph heeft gemerkt en gezien dat er nog knapperderder horloges bestaan en is doorgeschoven naar de heulveuleurohorloges.
Deze lekkere Internationale is terecht gekomen bij een forumgenoot op nog geen 4 km van mij vandaan…en die is er heel heel happy mee.
Wij in de Achterhoek zeggen dan : bund’r blie meej
Dank @Zulu en ook @Tijner voor onder de aandacht brengen van deze sympathieke Omega.
Geen krachtpatser, meer een vrolijke en leuke sportieveling die een glimlach veroorzaakt.
Ik heb het voor me uitgeschoven deze Joris Driepinter actie , want moeilijk om te kiezen.
Ben helemaal weg van de zilverling die @W2them aanhaalt, dus ik had pagode of sybrenAnne kunnen noemen, maar dat is flauw want ik heb hem zelf
Dus wat nu…
@wps heeft een waanzinnig mooie Nomos: stijlvol, verfijnd, erg Duits, zeer mooi, apart en met een vernuftig binnenwerk waarmee die verschillende tijdstippen op de wereld zo kinderlijk eenvoudig te zien zijn
En deze IWC spreekt me ook zo tot de verbeelding, maar van wie was die titaanuitvoering ook alweer?
Weet alleen dat dit forumlid het horloge heel kort te koop aanbood, maar zich daarna bedacht…
De derde van de drie, tsja nooit in echt gezien maar vol bewonderingvoor vorm en productiewijze , de Minase
Is die van whisky , of Enrico Tutti ?
Nou dat was hem.
Zijn natuurlijk meer top drieën te bedenken.
Die post ik op m’n andere account
Die Minase is bijna op t forum, binnen 2 weken als het goed is
maar niet voor whisky
Hahahaha, boef, ben jij het!
Ook al met Fortis aan de gang…prima smaak heb jij!