Show hier je watchwinder/horlogewinder!

Steek je altijd je horloges in een watch winder?

Neen, ik heb meer horloges dan winders. Sowieso gaat alles met datum of complicatie erin.

Bedenk me zojuist dat de Walwood winder, met o.a. SINN Vollkalender, in m’n vorige reactie niet is afgebeeld.

Komt ie…

Ja, rechts ernaast staat een Rolex boek.

2 likes

ik houd de automatische klokjes graag in beweging, het is mooi om te zien terwijl deze winders hun werk doen en als je zeer regelmatig wisselt van horloge dan is het nog gemakkelijk ook :+1:
dus al mijn automaten zitten op de carrousel :laughing:

5 likes

Welke watchwinders zijn dat?

1 like

Zeer mooi qua display met die carbon weave!

1 like

het merk is klarstein en heb ik aangekocht bij electronic star
deze zijn in mijn opzicht mooi afgewerkt, tot hiertoe best tevreden :+1:

1 like

Dank voor je reactie! :sunglasses:

Ik ben mij aan het oriënteren op een exclusieve watchwinder van Wolf of van Benson. Ik neig een beetje naar Benson omdat die voor een relatief betaalbare prijs watchwinders aanbieden met 4-6 slots. Zelf denk ik dat 4 slots het mooiste zou zijn. Ik denk dat je met twee al snel wat slots te kort komt als je eenmaal dat ding aangeslingerd hebt en ik denk dat 6 of meer wellicht niet nodig is.

Wat is volgens jullie the sweet spot voor het aantal plekken in een watchwinder?

Dit model heeft momenteel mijn voorkeur.

Deze vind ik heel te groot. Die ene met 3 horloges op een rijtje vond ik wel leuk.

Ja klopt alleen die gaat ruim over de 1000 ekkermannen heen en dat vind ik wel een beetje te gek voor een accessoire :sweat_smile:

Ja, gelukkig maar dat horloges geen accessoires zijn :grin:

Een watchwinder is een accessoire voor je horloge. Dus de accessoire voor de accessoire :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Neem een Phub premium abo en dan laat je met de horloges die het nodig hebben even dat ding door je hand gieren. Wel een doekje bij de hand houden en je slaat 2 vliegen in 1 klap. Goedkoop en maakt ook geen geluid als je wilt slapen.

En het geeft weer een voldaan gevoel :wink:

1 like

Deze net tegen gekomen, iemand ervaring ermee?

Nee geen ervaring mee maar het oogt als een 13 in een dozijn Chinese watchwinder.

1 like

vandaag een vijfde watchwinder binnen gekregen.
deze keer heb ik eens voor één keer gierig geweest en een spot goedkoop windertje gekocht :smiley:
dus, geen reacties van “wat voor rommel is dat” ik weet het al,… tenminste de tijd zal dat uitwijzen :+1:
er zijn geen instelbare instellingen, het is 2min.rechtsom 6min. pauze, 2min. linksom, 6min.pauze enzv.

qua design mag het er in ieder geval wel wezen :star_struck:
mooi afgewerkt in ieder geval :+1:
en nu mag ik terug een automaatje gaan zoeken om de lege plaats op te vullen :ok_hand:

4 likes

Mooi Ludo.

Ik heb naar 3 verschillende watchwinders
Me toch maar de top van de top aangeschaft
Buben & zorgweg beter is er niet !!!

Ok

1 like

Benson Compact Single watchwinders

1 like