Show hier je watchwinder/horlogewinder!

De laatste paar weken is er weer een toename van vijandigheid van jou naar mij toe. Jammer, aangezien ik hetzelfde niet bij jou doe of heb gedaan…Anyway doe waar je je goed bij voelt. Mij heb je er niet mee :+1:

1 like

Inderdaad heel veel geld voor een winder

1 like

Haha dat was ook een optie geweest, is helaas nu te laat :stuck_out_tongue:

Waarom reageer je dan zo uitgebreid op een grapje? Een grapje is niet gericht op jou als persoon. Dus dan hoef je geen slachtofferrol aan te nemen.

Aan je overtrokken reactie zie ik dat het je wel degelijk boeit wat andere mensen van je vinden en tegen je zeggen. Waarom zoek je dan steeds de grenzen op? Ik ben zelf ook zeker niet heilig, maar ik wil je ervoor behoeden dat je straks niemand meer overhoudt op het forum. Een maand of twee geleden was je nog een gerespecteerd forumlid, maar je reputatie glijdt steeds verder weg. Helaas veroorzaakt door je eigen acties.

Weet je waarom de vijandigheid, zoals jij het noemt, richting jou toeneemt? Omdat je heel veel mensen op het forum regelmatig tegen de schenen schopt. Daarnaast vervuil je het forum met talloze zinloze topics en honderd keer per dag dezelfde fotocollage.

1 like

image

1 like

Het was gewoon een constatering…

Of course… :smirk:

A horse!

1 like

Mijn beide Rapport winders (DJ al lang vertrokken, Longines al >15 jaar in bezit)

De 3-onder-1 kap winder van Beco Technik waarvan ik er twee heb (alleen Chopard MilleMiglia nog in bezit)

De drie inmiddels via HF verkochte Boxy Cube winders (OMG, allen daarin geplaatst alweer vertrokken…, de rode Speedmaster Schumacher naast de winders is er nog hoor!)

4 likes

Zijn ook goed en stil, van dat gejank van motortjes wordt je ook wel gek hoor als het verder stil is in huis.

Maar je hebt een leuke collectie met waardevol spul dan mag je hem voor zo een winder ook wel even uit je broek laten hangen.

Cheapskate tip: neem een oude wasmachinemotor en schroef daar gewoon je huidige doos in zijn geheel op en draaien maar. Een kort programma is goed voor een volle gangreserve :wink:

3 likes

Hahahah how to fuck up your entire watch collection in 10 seconds :joy:

1 like

Zelf een nieuwe gemaakt werkt perfect :+1::+1:

4 likes

Steek je altijd je horloges in een watch winder?

Neen, ik heb meer horloges dan winders. Sowieso gaat alles met datum of complicatie erin.

Bedenk me zojuist dat de Walwood winder, met o.a. SINN Vollkalender, in m’n vorige reactie niet is afgebeeld.

Komt ie…

Ja, rechts ernaast staat een Rolex boek.

2 likes

ik houd de automatische klokjes graag in beweging, het is mooi om te zien terwijl deze winders hun werk doen en als je zeer regelmatig wisselt van horloge dan is het nog gemakkelijk ook :+1:
dus al mijn automaten zitten op de carrousel :laughing:

5 likes

Welke watchwinders zijn dat?

1 like

Zeer mooi qua display met die carbon weave!

1 like

het merk is klarstein en heb ik aangekocht bij electronic star
deze zijn in mijn opzicht mooi afgewerkt, tot hiertoe best tevreden :+1:

1 like

Dank voor je reactie! :sunglasses:

Ik ben mij aan het oriënteren op een exclusieve watchwinder van Wolf of van Benson. Ik neig een beetje naar Benson omdat die voor een relatief betaalbare prijs watchwinders aanbieden met 4-6 slots. Zelf denk ik dat 4 slots het mooiste zou zijn. Ik denk dat je met twee al snel wat slots te kort komt als je eenmaal dat ding aangeslingerd hebt en ik denk dat 6 of meer wellicht niet nodig is.

Wat is volgens jullie the sweet spot voor het aantal plekken in een watchwinder?

Dit model heeft momenteel mijn voorkeur.