Show hier je Worldtimer (dus zonder GMT wijzer)

Ik heb zojuist m’n bijdrage geplaatst in het topic “show je GMT” maar mocht daar m’n Longines Worldtimer niet plaatsen.

“Dan maar een nieuw topic openen als dat nog niet bestaat” (heb gezocht, niet gevonden) dacht ik zo.

Ik hoop op mooie bijdragen, ook met afgebeelde werelddelen erop (JLC, VC, Mont Blanc, FC enz.).

Hierbij mijn Longines Worldtimer GMT Avigation Special Series (foto niet van vandaag).

9 likes

7 likes

Kijk, da’s ook een leuke optie voor een tweede tijd: digitaal!

1 like

Deze kan dus ook 2 tijden (analoog / digitaal) aangeven !! Als sinds 1994 mijn "internationale " reishorloge !!

deze misschien ook passend in dit topic ??

https://frederiqueconstant.com/watch-finder/manufacture/manufacture-worldtimer-fc-718wm4h6/

1 like

Die laatste Astron is erg mooi, is de Djokovic editie niet?

Oh ja? Van wie niet dan? Never mind, zie het al :joy:

1 like

Ik heb gewoon een beetje vals gespeeld hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Glycine double twelve

1 like

Klopt ja

Rosé Goud (kleur) met Mother of Pearl wijzerplaat

Limited edition van volgens mij 1500 stuks

1 like

Daarmee bedoelde ik dus exact de FC = Frederique Constant waarvan je nu een foto hebt geplaatst.

Maar, heb je alleen een foto geplaatst of het horloge ook daadwerkelijk in bezit?

De 24-uur wijzer is afzonderlijk in te stellen

Neen, deze FC heb ik zelf niet in bezit: wel de “horological” welke ook via de app. op een smartphone kan worden ingesteld op een tweede (wereld-) tijd.
D.m.v. een druk op de knop wordt gedurende enige (instelbare) seconden de tweede tijd door de analoge wijzers aangegeven.
Voorts communiceert het horloge via bluetooth met een app op je smartphone en geeft je slaap(ritme), activiteiten en (omgevings-)temperatuur weer.
Deze “smartwatch” kan dus meer dan hij ogenschijnlijk toont.

Oké, nog een leuke weergeef optie van de tijd (in een stad) in een andere tijdzone! Deze kende ik nog niet.

Zij ligt in de kluis, dus geen foto van vandaag

3 likes

3 likes

My beauty

Moet misschien een keertje weer nieuwe foto’s maken. Volgens mij zijn deze allemaal al een keertje langs gekomen op het forum :blush:

2 likes

‘64 Seiko 6217-7000, niet echt een GMT wijzer, wel een 24 uurs wijzer.

8 likes

1 like

Mooi!!! Meer daarvan!! Uit die kluis, om de pols!!

1 like