Mooi! Bijzondere secondenwijzer.
ook dit is een heel mooi horloge. graag nog een foto van het uurwerk. (of had ik dat al gevraagd)
is originele wijzertjes met verouderd radium inderdaad
Aankoop tijdens Koningsdag in Amsterdam…
kun je ook een foto van het uurwerk laten zien.
Vanmiddag de zakhorlogeketting ontvangen. Van Duitse makelij. Zilver en voorzien van Nederlands (invoer) belasting-keurmerk, uit 1900…
Past aardig bij het bij VinWat gekocht zakhorloge.
Prachtige ketting
Ik zit ook wel eens wat te zoeken naar een mooie zilveren zakhorlogeketting, maar ik weiger meer te betalen voor de ketting dan voor het horloge dat er aan komt te hangen. En dan wordt de spoeling al aardig dun, want wat ze af en toe durven vragen voor die dingen
Klopt, Wilco. Ik ben al ruim twee maanden aan het bieden, op kettingen die mij aanstaan. Op diverse veilingsites. Maar ja. Je hebt speciale wensen. Dan wordt het niet eenvoudig. Ook het maximale bod wat ik dan gedaan heb, wordt vaak op het laatste moment nog overboden. Voor mij wordt het poetsen, vanavond. Ik ben er blij mee. Voordeel van een mooie ketting is wel dat je hem met meerdere zakhorloges kan wissen.
Volgt zsm. Ben ook benieuwd. Krijg echter het deksel niet open. Laat ik aan een professional over binnenkort. Hij loopt prima en op tijd in ieder geval!
echt mooi !
een mooi vestzakhorloge met een mooie ketting als mode accessoire . helemaal goed. blijft er genoeg ruimte over voor polshorloges, zowel letterlijk als figuurlijk.
Van welke veilingsite heb je hem vandaan uiteindelijk als ik vragen mag? Ik kijk veel op ebay maar daar zie je vooral veel uit de VS; alleen is dat met verzending en invoer dat al gauw niet interessant meer.
Verder veel met zo’n T-bar, en die kun je echt alleen maar in een knoopsgat doen, niet handig.
Heb wel een zilveren liggen, maar dat is zo’n filigraan exemplaar dus wat iel op de grotere zakhorloges:
(Dit zakhorloge is overigens niet van zilver dus daar kan ook prima een nikkelen of verchroomde ketting op, daar heb ik een poosje geleden een hele bak vol van gekocht)
Via Etsy. Een verkoopster uit Oost-Soeburg, een dorp bij Vlissingen. Kopen buiten de EU doe ik niet graag. Stuur je zo nog een PB
Ik zoek leuke display doosje om horloge staand 45 graden. Meer te zetten bestaan die sowieso
Ja die bestaan, Google maar eens op “pocket watch stand” of een dergelijke zoekterm