Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Vandaag een pakketje uit Duitsland ontvangen met deze 2 mooie Wostoks. Met een doosje, 2 hangkaartjes en een papiertje! Zijn van voor 1992 schijnt.


Zijn alleen beide zonder bandjes en dat is ook mijn vraag. Wie weet hier een mooie en het liefst aansluitend bandje voor? En zo nodig de nodige endlinks (18 mm)

11 likes

Deze ligt klaar voor morgenochtend

9 likes

Nog even geduld…

3 likes

“Дата выпуска” Release datum 060992? Geen idee of dat op de fabricage datum slaat.

Type fout, moet zijn 061092.
Nog geen koffie gehad. :wink:

Hier ook aan het wachten …

4 likes

Om de pols vandaag.

10 likes

Leuke ouwe duiker, net binnen :slight_smile:

15 likes

:heart_eyes:



12 likes

Dat type is niet alleen een duiker!

9 likes

Leuk om te weten! Die met die rode stip op de draai ring heb ik ook.

Die van jou is zelfs nog even terug gegaan naar Chistopol’, zeker een stempel vergeten…

Ik dacht ook al aan uitgifte datum

1 like

@DeRaaf deze lijkt er meer op.

Uurwerk is ook ouder. (Linker)

8 likes

Zo, vandaag weer even lekker bezig geweest. Week geleden deze kast ontvangen vanuit de Oekraïne. Toen ik hem op Ebay zag staan was ik snel om. Weer eens wat anders, zocht wat in het blauw en dat voor €18,00. Zit een mooie domed glas op ( wat het fotograferen weer wat lastiger maakt) en had nog een spare Amphibia automaat liggen wat er perfect inpast. Band is nieuw van een Seiko 5. Hierover twijfel ik nog wel een beetje wat dat maakt het geheel wel weer erg blauw. Thuis vinden ze het prachtig en mijn zoon heeft er al een claim op gelegd. Boctok, het blijft een mooi tijdverdrijf. O ja, verkeerde datumstand is mij bekend.

13 likes

Lekker kleurtje voor de zomer :+1:t3:

7 likes

Ik vind het een mooie combi! :+1:

Zoiets kan ook misschien?

4 likes

:ukraine: En :ru: werden weer bezorgd

2 likes


Bij sommige :camera_flash: telefoons180 graden roteren

10 likes