Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Dit betekent volgens mij niet dat je een filiaal wordt, maar een marketing partner. Meestal in de vorm dat jij een bonus krijgt voor elke aankoop die via jou (of het HF) bij meranom gedaan wordt.
Misschien is daar wel een andere draai aan te geven, bijvoorbeeld korting op elke aankoop via een link of HF kortingscode.

Niet dat ik zoveel koop bij Meranom, dus ik zal er zelf niet veel voordeel bij hebben, maar anderen denk ik wel :grin:

1 like

Nog even over dat filiaal openen. Vond het toevallig op hun site. Het betreft alleen een link plaatsen op je website. Hier werven ze dus continu voor. Toch leuk als je een website hebt.


Meranom - Vostok Watches Official dealer site affiliate program is free and enables members to earn revenue by placing a link or links on their web site which advertises Meranom - Vostok Watches Official dealer site or specific products on it. Any sales made to customers who have clicked on those links will earn the affiliate commission. The standard commission rate is currently 3%.

1 like

Ook sterk. We typen zo ongeveer gelijk over hetzelfde onderwerp. :wink:

1 like

Maar we kunnen weer kopen. Blijkbaar is het Datsja seizoen voorbij en komen er weer onderdelen in voorraad.

Gewoon even een observatie van mijn kant, mogelijk dat andere mensen ook zatten te wachten op bepaalde onderdelen.

Ja viel me op dat bepaalde kronen weer leverbaar waren.

1 like

Had me voor bepaalde dingen op de “waiting list” gezet. Maar heb geen notificatie gekregen dat ze weer op voorraad waren. Mogelijk andere inventaris nummers gekregen ofzo.

Gewoon observatie.

1 like

Ik heb zelf nog helemaal geen Russisch horloge, maar volg dit topic al een hele poos en ik denk dat ik ongeveer weet wat ik ga bestellen.
Het is wel lastig om een duidelijk beeld te krijgen van de verkrijgbare modellen, welke modellen welke kast gebruiken, welke uurwerken erin zitten, etc etc.
Maar dat is voor mij onderdeel van de “reis”, lekker uitvogelen om uiteindelijk iets te kiezen.

1 like

Aha, werkt dus ongeveer hetzelfde als Sponsorclicks in de sportwereld. Als je via een site aankopen doet bij Meranom ontvang je als eigenaar van de site commissie van 3%. Is natuurlijk niet spectaculair maar bij elkaar opgeteld… Maw, als er in overleg met Meranom een link op het HF wordt geplaatst en iedereen bestelt via deze link, ontvangt HF 3% bij elke aankoop. Tja,

Als iemand nog gaat vestellen bij Meranom, betaal in roebels!
En als jullie willen ik wil nog een stapeltje springbars in 18mm!

Jij eet die dingen bij je ontbijt toch? :wink:

Glas wodka ernaast, een stevig Russisch ontbijt

1 like

Ik gun het HF wel, maar erg spannend wordt het niet denk ik.

Mee eens :wink:

Tis weer eens tijd voor een mooi plaatje en genieten van het uitzicht, …

8 likes

Even een heads up voordit topic! Er staat nog een Rvs kroon voor Amphibia 10, 11, 09 kasten in het blauwe gedeelte! :grinning:

2 likes

Prachtig horloge kamerraad. :slight_smile:
Zijn gelukkig nog NOS te vinden. :slight_smile:

Ben al die Komandirskies wel beu (heb er genoeg). NOS Amphibia’s niet kunnen vinden. Mijn ogen zijn op iets anders gevallen, zo’n Poljot als de jouwe en een echte VMF CCCP divers watch, de Zlatoust Amphibia. Wel erg duur en erg groot horloge (moest immers over de duikerspakken heen gedragen kunnen worden), maar ook weer iets unieks. Het prijskaartje alleen…

1 like

Vandaag de Okeah met “soft pressure” drukkers en op blauwe haaien huid band.

7 likes

De rechter horloge liep af en toe een beetje maar was te strak opgewonden. Een kleine juwelier in Rotterdam heeft hem open gemaakt en ik kreeg hem als bouwpakket terug. Achteraf had hij te weinig tijd of zin. Hij heeft me wel financieel gecompenseerd maar zou hem graag werkend zien. Iemand die voor mij er naar wil kijken? Zou het leuk vinden als hij werkend bij de anderen ligt.


Is de goudkleurige met ik meen Jeltsin erop.

2 likes

Misschien wil @vouwfietser je helpen? Maar moet je zelf maar vragen via pb.

Thnx.