Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Jeetje, niets meer aan doen! Helemaal af zo.
Ik ga nu een Meranom account maken…

10 minutes later …

2 smooth bezels voor zowel de 170 als 710 en nog zo een wanstaltige grill bezel voor mocht ik een ruig momentje hebben in de toekomst :slight_smile:

1 like

Bedankt jongens, mijn 090 kast heeft even tijdelijk zijn jubilee moeten afstaan :sweat_smile:

9 likes

10 likes

Omdat hier ook mensen zitten met Russische connecties. Ik ben op zoek naar archieven van de Russische KVK voor de October revolutie. Moser schijnt een grote speler in Rusland te zijn geweest voor die tijd en daar wil ik proberen wat onderzoek naar te doen;
https://www.horlogeforum.nl/t/hulp-bij-zoeken-bedrijfsinformatie/277656

Is er een archief bewaard gebleven? En zo ja, is het digitaal in te zien?

Original vostok bezel is erop, op de oude oefenen eens ik mijn Lumekit binnen heb en dan de grotte pip een lumebol geven :smiley: dan is hij full original zoals in 1996.

5 likes

Deze vanavond ophalen!

16 likes

En deze net binnen! Man oh man, wat zie je veel horloges als NOS (New Old Stock) aangemerkt worden maar toch duidelijke gedragen zijn… NIET DEZE TWEE STURMANSKIES!
Ongedragen, een enkel minuscuul krasje van de originele stalen banden :heart_eyes:

Check die achterkanten!

10 likes

Mijn eerste Rus, pre-mod (maar aangezien dat mijn eerste mod gaat worden EN ik net spulletjes besteld heb vanuit Rusland kan dat nog wel even duren …)

14 likes

Ik vind 'm zo al best mooi anders!

2 likes

Neeee joh. Ik zou deze echt laten zoals die is. Is toch prachtig zo eentje die al een heel leven achter zich heeft. Best zonde om er iets aan te veranderen, vadertje tijd heeft al genoeg gedaan. Beter een nieuwe halen en daar mee spelen :blush:

2 likes

Eens met vorige posters, zo’n mooie spinnenweb plaat :ok_hand:

2 likes

Eens met de anderen, niets aan deze doen, maar een nieuwe modden.

7 likes

Titanium kast Mark? 627? Zeldzaam!

2 likes

Yup, ik denk het, heb het nooit getest :smile:

1 like

Wegen? :wink:

1 like

Die plaat ga ik ook echt niet aanpassen !
Ik vind de (originele?) band alleen wat flimsy, en als ik die verander is een iets forsere bezel ook wel een plan. (dus niks wat niet terug te draaien is)

2 likes

Jij gaat er van uit dat er in dit huishouden een keukenweegschaal is Jan? :joy:

1 like

Aan de kast te zien weet ik het wel zeker.

Ik zag wel een keuken prins in jou Mark. :thinking::grin:

1 like

Ja, ik ken het artikel van Amil/Marina ook, maar er is nergens gezegd dat deze kast niet stiekem ook in roestvast staal gemaakt is, dus totdat ik sluitend weegschaal bewijs heb hou ik het bij “ik denk het” :smiley:

Ik voel me gevleid Jan, maar nee, helaas :joy:

1 like