Sure
Mooi! Ik ga ook eens bij die club kijken voor zo’n bund.
Fluco, dat hebben ze bij watchbandcenter.com
Voor de prijs een hele mooie kwaliteit leer en de
afwerking is meer dan uitstekend
Yo! Hoeveel voor je bezel!
Wat?
Niet iedereen die foto’s post is aan het verkopen he
Oh ok.
Broer luister, hoeveel voor je bezel!
Maar weer eens een Sturmanskie dacht ik zo.
Ik vroeg me af of deze Poljot klopte, ben namelijk op zoek naar een Poljot met alarmfunctie. De rede dat ik twijfel is de Engelse tekst op de caseback en het uurwerk terwijl de dial wel in het Russisch is. Mocht dit niet het geschikte topic voor deze vraag zijn dan hoor ik dat ook graag!
Alvast bedankt!
Zo voor de vuist weg. Zulke versies met “jewels” heb je ook bij de 3133 uurwerken. Betreft dan export versies.
Wel apart dat de dial dan wel cyrillische letters heeft. Maar de russen hebben zelf ook wel samengestelde horloges gemaakt, als de voorraden op waren. Dus zegt mij nog niet zoveel. Ben geen kenner van de alarm horloges.
Ah dankjewel! Waarschijnlijk een samengestelde dus
Heerlijk boot klaargemaakt voor een reisje.
Trouwe fijne Vostok om.
Wat een knaller blijft dat toch. Super betrouwbaar, loopt mooi op tijd (+2 a 3 max).
Zowel op het extra bijgekochte staal als het originele rubber, roest de liefde voor dit horloge niet.
Fijne avond kameraden !
Hoi, ik kom nooit in dit topic, maar zag net toevallig een restauratie filmpje.
Restauratie van een Sovjet horloge https://www.dumpert.nl/item/7955521_0dce4354
Ik ben het met je eens dat het een hele mooie is. Na een dagje dragen merk ik dat ik de minute track een beetje mis. De stock seconden wijzer vind ik wel wat hebben, juist omdat het puntje hol is. Alleen hij is naar mijn menig veel te klein haha
Ik moet gewoon nog een beetje wennen aan dit horloge denk ik.
Ben ook nog op zoek naar een goed passend stalen band. De dingen die ik heb zijn het allemaal net niet.
Erg duidelijke film, dank voor het delen
Dank voor het delen !
Volgens mij heb ik precies dezelfde mesh Geprobeerd, alleen deze combo is niet helemaal mijn smaak. Ik heb deze mesh op een Orient Bambino gezet.
Ja kreeg het ook doorgestuurd.
Vostok’s op dumpert het moet niet gekker worden.
We’ve made it boyssss