Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Спасибо, Andre,
Mooie site met een dito vormgeving. Top.

1 like

Nee, dat is een 120.

2 likes

https://smirs.com/en/

Mmmmm :thinking: toch wel best nice dat nieuwe project voor een dual crown Vostok op WUS.

6 likes

Zeker weten!! Los van het feit dat het ook nog eens een mooi horloge wordt (van mij mag het datumvenster eruit) is het ook nog eens super leuk dat zo’n project kan ontstaan.

2 likes

Ha Bas! Nieuwe avatar? Leuk gevonden. Was ook wel wat voor mij geweest. Altijd in het verkeer gewerkt. :grin::+1:

2 likes

Betekent dat nou dat ie druk aan het werk is :joy:

Maar wel een leuke :+1:

1 like

Deze staat in het blauw heren :wink:

11 likes

Wat wordt nu de prijs voor deze, zag nog steeds een schatting van $300+ staan. Heb me zojuist toch maar op de lijst gezet.

Ik had beloofd deze nog even langs elkaar zetten, de alarm heeft wel iets weg van de chrono en aeroflot kast.

13 likes

Gisteren vond ik in de garage de polijstmiddelen van mn vorige hobby (auto poetsen) nog. Aan de slag gegaan met mn ik doe het wel of ik doe het niet Vostok en was erg blij met het resultaat. Plexi weer als nieuw :slight_smile:

12 likes

Commandant?

2 likes

Nee monello finale. De laatste polijst stap zeg maar voordat er sealer of was op gaat. Heb ook een fractie grover nog maar dit voldeed al prima. Tevens de te koop sectie aangepakt en geen sprake meer van veegjes etc.

2 likes

Leuk zo naast elkaar! Ja die kasten blijf ik mooi vinden. Niet te groot en toch robuust. Van oorsprong beetje seventies ontwerp?

2 likes

16 likes

De Wit-Russische Luch.

17 likes

Zie nu dat ze toch verschillend zijn :scream:

Mooi stel zo :+1:

1 like

13 likes

Prachtig gefotografeerd! :ok_hand:

1 like

Dankjewel :+1:t2:

1 like