Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Mijn nieuwe aanwinst

9 likes

Zei ook niet dat hij lelijk was, integendeel. Alleen jammer dat er geen Russische motor in zit. Enne @andrepost, denk ook dat er een aantal Mercedes rijders niet eens weten dat ze met een Citroën motortje rijden :laughing: :laughing:

10 likes

Ik zeg, meer dan een black beauty.
Sparen,…!!

2 likes

Neenee, dat was duidelijk. :fist: :slightly_smiling_face:

Prachtig :ok_hand: had hem een paar maanden terug al voorbij zien komen. Wit was binnen de kortste keren uitverkocht…

1 like

Ha ha, ik snap je. Misschien helpt het als ik zeg, “ik koop hem niet”. :wink:

Ben zo wie zo terughoudend met uitbreidingen. Maar zou eerder dan een echte vintage zoeken.

Dit zit misschien ongeveer in de zelfde richting? Ook bij Julian. Dus met garantie.

2 likes

Ja ik heb wel eens vaker naar Poljot de Luxe modellen zitten kijken(ze hebben die ook in 14k dacht ik :grin: )
Maar die zijn eigenlijk net te klein met 35 MM, met 20+ polsen is dat toch wat aan de iele kant.

1 like

Die gedachte kwam ook op bij mij. Ze zijn vrij klein. Dat is veel voorkomend punt bij vintage. Even verder zoeken? Omega heeft bijv. de jumbo modellen. Amphibia’s dragen groter, maar is andere sector. Russische dresswatch en dan groter, ze zijn er vast wel.

1 like

Die zijn vaak 37, en echt mooi vind ik ze vaak dan weer niet.
Een beetje saai zelfs.

Ja daarvan ben ik al ruim en breed voorzien :ok_hand:

Nou misschien moet ik dit maar even laten varen, meestal aan het einde van het jaar start ik dezelfde zoektocht:
Een 50s style chrono in staal of goud (die dan ook niet te klein mag zijn), ik denk dat ik mij daar maar weer eens op ga richten :joy:

Houd je van de straat zullen we maar zeggen :grin:

hartstikke off-topic hier natuurlijk maar ter beeldvorming.
Zoiets als deze ex van mij

Maar dan net iets groter :grin:

4 likes

Nog eentje dan.

Groot genoeg, mooi uurwerk. Echt Russisch, Leuk verhaal erbij. En niet duur.

Idee? :grin:

2 likes

1MWF Kirova Sputnik uit de fifties (1957-1960)
Omdat de Sovjets net zo space-crazed waren als wij bourgeois westerlingen! :grin:

23 likes

Kijk, dat is een echte originele. Daar word ik blij van. Zeldzaam in deze staat.

3 likes

Anders ik wel! Kwam uit mijn netwerk, iemand die iemand kende…

Alleen nog een nieuw glaasje nu! Maar daar ga ik binnenkort eens even met ons aller @vouwfietser in gesprek ! :grinning:

Zo, die is nog in mooie staat ook nog zeg :ok_hand:

1 like

Ik blijf in de vintage Sovjet Space Watches met deze
Vostok Sputnik, het sputnikje draait op een schijfje als secondewijzer en laat de seconden zien!

Fifties goodness!

20 likes

Die is ook echt bijzonder! En in mooie staat! Beetje patina hoort erbij. :slightly_smiling_face:

1 like

Poljot met het nieuwe bandje, handgemaakt door Ko.

15 likes

Eentje uit het archief omdat het me niet lukt een leuke foto van de Vostok die ik om heb te maken.

16 likes

Zijn de oudjes aan de beurt???

13 likes

Helaas heb ik geen echt oude Russen. Deze cccp dan maar. Toch van het vorige regime.

14 likes